• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varning för en Niklas Jonsson

Kenzo

Omega
Hände det något med denna bandit till slut? Har själv fått kortet skimmat… litar fan inte på något efter det…
 

Pjoter

Panerai
Det var inte på klocksnack, la ut på blocket. Gick med på en träff på NKs bokavdelning, märke direkt att det var något off med klockan och honom. Sa att jag kunde göra en affär men vill att min vän som kan allt om klockor skulle kolla på hans bara så allt var okej, då fick han kalla fötter och avbröt affären.

Det påminner lite om när jag skulle träffa x i Sthlm. Skulle byta en Rolex mot en Rolex. "Du ska swisha mig 25000 innan jag kommer in i lobbyn på Grand". Ungefär som detta är helt normalt😂. Det var ju bra att nollan skrev det innan jag hade beställt tågbiljetter o hotellrum😴 (även om jag gillar ett Sthlmsbesök). Jag blir bara så jävla trött. Swishnummret gick till något företag. Han ville inte lämna ut något annat. nummer. Alla vill ha en Rolex verkar det som. Bara kämpa på👍
 
Det påminner lite om när jag skulle träffa x i Sthlm. Skulle byta en Rolex mot en Rolex. "Du ska swisha mig 25000 innan jag kommer in i lobbyn på Grand". Ungefär som detta är helt normalt😂. Det var ju bra att nollan skrev det innan jag hade beställt tågbiljetter o hotellrum😴 (även om jag gillar ett Sthlmsbesök). Jag blir bara så jävla trött. Swishnummret gick till något företag. Han ville inte lämna ut något annat. nummer. Alla vill ha en Rolex verkar det som. Bara kämpa på👍
Precis, till mig sa han också swisha bara 5000 så kan vi stänga affären annars går jag och träffar en annan imorgon. Sa bara kör på det😂👍🏽
 
Topp