Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perf, ännu en medlem!Bor i Sibirien, nära nog?
Om jag får köra "Snitchez get bitchez" på dig, samtidigt!Hahah! Den får slinka förbi gratis.
Hahah, låt gå för det då..Om jag får köra "Snitchez get bitchez" på dig, samtidigt!
Saknar Sibirien... 6 år på Ingemarsgatan... ljuva tider.Bor i Sibirien, nära nog?
Fan det börjar likna nått grabbar!
Jag får det till 5 inneboende, 1 på väg in samt 1 dagpendlare + några icke kvalificerade själar.
Kan vi få ihop ett par till tro?
Indien?Rödabergsgatan är hemvist för min del
Ja, förutom när jag gästjobbar på kontoret i SverigeIndien?
Hojta nästa gång så får vi till en Herf!Ja, förutom när jag gästjobbar på kontoret i Sverige
Absolut! Kommer hem i jul, lämnar österland den 20 decHojta nästa gång så får vi till en Herf!
Nyinflyttad till sthlm, atlasområdet. Tar gärna emot tips på schyssta ställen att hänga på i området (tiki room som nämndes har redan hunnits med några gånger hehe)[/
Xxx
Dovas!Nyinflyttad till sthlm, atlasområdet. Tar gärna emot tips på schyssta ställen att hänga på i området (tiki room som nämndes har redan hunnits med några gånger hehe)
Rödabergsgatan är hemvist för min del
Stockholms om inte Sveriges bästa ribs får du på Bagpipers Inn på Rörstrandsgatan.Nyinflyttad till sthlm, atlasområdet. Tar gärna emot tips på schyssta ställen att hänga på i området (tiki room som nämndes har redan hunnits med några gånger hehe)
Verkar ha bytt ägare eller något. Bytt meny och annan personal. Tog inte ribsen själv men @Jaggis va inte så nöjd vill jag minnas.
VA?!!Katastrof. Sanna mina ord. På BPI har man mycket riktigt kunnat få Sthlms bästa ribs under flera år men behöver du inte gå dit längte @gruby, tyvärr
VA?!!
Jag känner ägaren, snubben tog över efter sin far för flera år sedan och senast jag var där, i augusti, var det fortf lika bra som alltid... ska messa å fråga honom va fan som händer?! När var ni där?
Ringde honom med lär inte få tag på honom ikväll, juggarna firar idagMindre än en vecka sedan. Dom kanske bytt kock?