• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Veckan klockor 2 (2)

JayJay

Rolex
Molle du är inte så mycket för att köra på halvfart va? Från noll tilll x-antal (hur många är dom nu?) Rollar på några månader. Du är störtskön! Grattis till nytillskottet.
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Stort Grattis!

Ok, ursäkta min okunnighet i rollevärlden - Ringen ser ut som vitguld. Länken har guldmärke - men boetten ser ut som SS.
Hur är det?
 

16610

Patek
2-Faktor
Hin håle

Från Wikipedia

Hin håle (uttalas "hinn håle"), ibland i en kortare form Hin, är ett noaord för Satan. Ordet Hin är ursprungligen ett pronomen med betydelsen "den där", "den andre" men förekommer numera i sin ursprungliga betydelse endast i ålderdomliga sammansättningar som till exempel "hinsides". I isländskan används detta pronomen flitigt. Exempel: hin megin við borðið – '(på) den andra sidan bordet'. Förekommer Hin fristående underförstås numera tillägget håle, det vill säga "den där hårde", alltså Djävulen.

Nu önskar jag ju naturligtvis inte Molle detta, men hans teasertrådar är djävulen själv:)

Tack för infon=) Då har jag lärt mig något nytt idag med... Kan dela med mig något annat onödigt men ack så viktigt=) vatten väger som mest vid +4C=)
 
Topp