- Pris
- 2400
- Returpolicy
- Enligt ök.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en fin Ventus Northstar som numer är slutsåld hos Ventus.
Är i första hand intresserad av försäljning men kommer det ett riktigt bra bytesförslag så kommer jag så klart att överväga det.
40mm i diameter, 45mm lug to lug och 13mm tjock. Väldigt snygg klocka med en härligt orange färg!
Jag ser inga dings, några hairlines finns så klart på spännet plus plus lite på ena sidan av klockan vilket syns på bilderna. Något litet under bandhorn efter bandbyte kan också finnas. Litet "skav" finns också på länken, precis vid spännet som också syns på bild.
Allt som fanns med vid köp finns även med vid försäljning, inkluderat box, cert, tropic-gummi, klockrulle och den tillköpta länken som sitter på.
Priset är 2400 riksdaler och då ingår skicka lätt så klart.
Vid smidig affär så ingår även det grymt matchande paratrooper- bandet också.
Skicka gärna meddelande om det finns frågor eller om fler bilder önskas.
Några bilder som beskriver objektet:
Referenstråd finns här:
https://klocksnack.se/threads/moggec.133030/
Tack för annonsplats.
Mvh
moggec
Är i första hand intresserad av försäljning men kommer det ett riktigt bra bytesförslag så kommer jag så klart att överväga det.
Northstar N-1 'Fiery Orange'
The brightest star in the constellation, the Northstar was an invaluable tool for navigation among sailors and explorers. Despite being replaced by modern GPS as a navigation tool, the Northstar remains an icon for human exploration and adventure. The Ventus Northstar was designed to pay tribute...
ventuswatches.com
40mm i diameter, 45mm lug to lug och 13mm tjock. Väldigt snygg klocka med en härligt orange färg!
Jag ser inga dings, några hairlines finns så klart på spännet plus plus lite på ena sidan av klockan vilket syns på bilderna. Något litet under bandhorn efter bandbyte kan också finnas. Litet "skav" finns också på länken, precis vid spännet som också syns på bild.
Allt som fanns med vid köp finns även med vid försäljning, inkluderat box, cert, tropic-gummi, klockrulle och den tillköpta länken som sitter på.
Priset är 2400 riksdaler och då ingår skicka lätt så klart.
Vid smidig affär så ingår även det grymt matchande paratrooper- bandet också.
Skicka gärna meddelande om det finns frågor eller om fler bilder önskas.
Några bilder som beskriver objektet:
Referenstråd finns här:
https://klocksnack.se/threads/moggec.133030/
Tack för annonsplats.
Mvh
moggec
Senast ändrad: