Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Står att du är 2 faktor. Klicka på din profilbild.Gissar att detta är mest relevanta tråden för min fråga:
Jag har slagit på 2 Faktor, men hur ser jag om jag hr fått ”badgen” så jag framstår som seriös nästa gång jag skapar en annons?
Samt om du klickar på din eller någon annans profil.Kan man se sin egen badg ? Ahh , kunde man visst när man skrev inlägg![]()
1000 inlägg? Har väl alltid varit 50 inlägg för tillgång till K o S men det kanske är ändrat?Jag vill också köpa/byta/sälja, gärna F2F i Stockholm men givetvis även via post. Har inget intresse av att spamma 1000 onödiga inlägg om klockor bara för att få vara med..
Jag får ej heller posta i lifestyle o s v. Så jag kommer aldrig få access till att sälja eller köpa grejer (eller snacka om EDC grejer och annat i de delarna av forumet.)
Hur löser man det?Alla borde ha 2F påslaget
Inställningar sedan lösenord och säkerhet.Hur löser man det?
Inställningar sedan lösenord och säkerhet.
Edit. Såg nu att du spammar hej vilt. Ska du sälja något?
GråtskrattemojiKända svenskars klockor
B kändis, daytona är känd att ha många "kopior" med sig och sedan tror jag inte personen i fråga har pengarna till klockan i sig. Vem vet, kanske är äkta kanske inte. Jag skulle däremot tippa på att den är fejk Såg inget som skrek fejk när jag såg den.klocksnack.se
Spammar? Skrev 5 inlägg. Du har ju skrivit nästan 4000 så om du ska grina över mig kanske du ska se över din egen aktivitet förstInställningar sedan lösenord och säkerhet.
Edit. Såg nu att du spammar hej vilt. Ska du sälja något?
Det hade jag lätt gjort, men då är väl frågan ifall de på KS anser att det är värt deras tid ocksåEtt förslag skulle vara att alla på KS swishar tex. 1kr till de som driver forumet så då ger oss en badge som intygar att vi verifierat oss.
Pledge Member finns inte kvar längre dock.Finns "KS - Pledge Member" och "Paneristi - Titel" att köpa under Accounts\Upgrades om man vill stötta forumet.
Att betala för att bli verifierad och få tillgång till andra funktioner finns alltid, men man vill ju undvika ha hamna i ett "Twitter ala Elon Musk".
Att påtvinga BankId som alternativinloggning eller komplement finns, men som redan skrivits så innebär det en kostnad för forumet. Inte bara i ren avgift till BankId men även administrativt för admin.
Som komplement vid sidan av befintligt användarnamn+lösenord+OTP så kan man implementera "Annons med Bank Id verifiering, mot kostnad". Annonsen blir märkt som verifierad, lite som det är på Blocket. Men återigen, what's in it for everyone?