Typ en sånhär tro?Köpte på eBay, gav $70 tror jag. Så fortfarande rejält dyrt.
https://www.ebay.com/itm/6825-Stand...023770?hash=item466cea959a:g:zSUAAOSwutFZfbcP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ en sånhär tro?Köpte på eBay, gav $70 tror jag. Så fortfarande rejält dyrt.
Ja det ser så ut!
Helst ingen. Det sitter som fan ändå.Vilken loctite rekommenderas?
Vilken loctite rekommenderas?
Loctite 222 är närmst den Rolex använder. Har för mig att den rekommenderas av dem också. Den är lila till färgen.Vilken loctite rekommenderas?
Vilken loctite rekommenderas?
Håller med @Adro, skippa loctite. Har aldrig haft problem med att en skruv släpper, men det kan va förjävligt att få lös skruvar som sitter med det. Känns det osäkert kan man bara kolla på skruvarna då och då så dom inte börjat gänga ur.Helst ingen. Det sitter som fan ändå.
Håller med @Adro, skippa loctite. Har aldrig haft problem med att en skruv släpper, men det kan va förjävligt att få lös skruvar som sitter med det. Känns det osäkert kan man bara kolla på skruvarna då och då så dom inte börjat gänga ur.
Wera är riktigt bra grejerDenna mejselsats har jag hemma och kan verkligen rekommendera den: https://www.conrad.se/Skruvmejsel-s...ra-12-delar.htm?websale8=conrad-swe&pi=818892
Skaffade Loctite för ett tag sedan men kör ärligt talat utan!
Men både min speedmaster länk och Rolex länk hade Loctite när jag justera storleken första gången!
Gick du och köpte den nu?
Nej har haft dom hemma i verktygsskåpet ett tag, kom på dom när Wera kom upp i tråden
Ska till jobbet och pilla lite på en givare så tog med dom bara för att !
Verkligen, det är en viktig detalj i det där kitet. Ordning och reda!Hehe. Snyggt. Får medge att bara fodralet är skapar ett visst habegär.