• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vettiga paraplyer?

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Behöver lite tips på stabila kvalitetsparaplyer. Någon som har nåt bra tips? :)
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Inte svar på din fråga riktigt, men är det inte mer stil och funktion med en Stutterheim rock när vädret är sådär, snarare än att gå runt och tampas med ett paraply?
Stil vette sjutton, tycker man får lite dagisfröken-känsla av den typen av ”rock”. Men högst personlig åsikt såklart. :)
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor

Amme

Cartier
Stil vette sjutton, tycker man får lite dagisfröken-känsla av den typen av ”rock”. Men högst personlig åsikt såklart. :)
Håller med :)
Dessutom är den tung, andas ej (antingen blir man varm för att det blir fuktigt eller så fryser man för att det är fuktigt beroende på temperaturen) stel som sjutton så man får kramp om man skulle behöver sträcka sig efter nåt och när du sätter dig i bilen efter ha gått hundra meter så är sätet blött eftersom all vatten sugs fast på jackan

Skulle du ångra dig och vilja ha en Stutterheim kan du få min ;)
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Håller med :)
Dessutom är den tung, andas ej (antingen blir man varm för att det blir fuktigt eller så fryser man för att det är fuktigt beroende på temperaturen) stel som sjutton så man får kramp om man skulle behöver sträcka sig efter nåt och när du sätter dig i bilen efter ha gått hundra meter så är sätet blött eftersom all vatten sugs fast på jackan

Skulle du ångra dig och vilja ha en Stutterheim kan du få min ;)
Då var inte bara jag då i alla fall. Haha, tack för erbjudandet :D
 
Topp