• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vettori

Sålde min tissot gentleman till denna köpare @Vettori Fick ett mycket seriöst intryck, bra och trevlig kommunikation. Snabb betalning och även bra kommunikation efter köpet. Vilket var viktigt för mig med, så klockan kommer fram till köparen. För mig är det också viktigt att ingen av oss blir lurade. Försökte visa tydligt med bilder på klockan före affären genomfördes. Alla +++++ till denna köparen!

Senast ändrad:
Sålde klocka på distans till @Vettori i en mycket smidig affär. Bra kommunikation och snabb betalning, bara positivt att säga!

Sålde en klocka på distans till @Vettori

Pengarna satt på mitt konto direkt efter vi var överens om affären, bra och tydlig kommunikation!

100% en GG enligt min bok.

Sålt två klockor på distans till @Vettori. Bra kommunikation och trevlig affär trots att det tog PostNord en och en halv vecka att frakta paketet 150 km. Rekommenderas!

Träffade @Vettori f2f och köpte en klocka, inga som helst konstigheter. Trevlig kommunikation och klocka enligt beskrivning. Goodguy!

Tillbaka
Topp