• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vevaren

Sålt en klocka på distans till @Vevaren . Otroligt trevlig kommunikation samt snabb betalning. Kunde inte gått smidigare! :) 100% goodguy och jag gör gärna affärer igen.

Bytte just till mig sommardinkan mot en annan sommardinka med @Vevaren. Mycket trevligt möte och affär. Helt klart GG!!

Köpt en Sinn på distans av @Vevaren vilket var en mycket trevlig person att göra affärer med, samt förträffligt väl paketerat!
En person jag gärna gör affärer med igen.

Sålt en City till den mycket trevlige @Vevaren! Allt gick mycket smidigt och det var en skön dialog. Utan tvekan 100% Goodguy!

Sålt ytterligare en vintagedykare till @Vevaren. Som vanligt en supersmidig och mycket trevlig affär med lite skönt klockprat! 100% Goodguy!

Mötte upp @Vevaren och gjorde en F2F-affär. Mycket trevlig affär och dessutom med lite gött klocksnack. Helt klart 100% GG🙂

Tillbaka
Topp