• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Victorinox

JaTack

Rolex
2-Faktor
Jag är väldigt imponerad av märket, sålde dock min. Det var väl inte så smart, men köpte en Certina som höll hög klass istället.

Det bästa med klockan är att den är byggd som en tank.
För begagnatpriserna som märket säljs för i Sverige så är det en riktigt bra klocka! Inte för att man ser denna modellen så ofta.
IMAG1988.jpg
 
Victorinox är och förblir ett märke för multiknivar för mig. Jag fick en av min mormor 1987 som jag önskar att jag hade kvar. En Camping...

vem betalar 12k för en victorinox? Finns det någon på KS?

Min första klocka var en Airboss Mach 8 som jag köpte ny. Föll direkt för modell och märke. En äkta keeper er för min del.
 

Sorubim

Audemars
Tycker den nya Dive Mastern PVD med grön urtavla ser rätt cool ut. Tufft med orange pilformad minutvisare men timvisaren kanske är lite väl knubbig.

jWNVzCe.jpg


lånad bild
 

Daro

Omega
Jag köpte nyligen den modellen som du visade prisutvecklingen på, efter inköpet googlade jag så klart lite till om klockan och det var så jag hittade hit till klocksnack och denna tråd. Jag köpte klockan för 5200:- inkl frakt med UPS express. Köpte den från en tysk klocksite, dom hade en kvar i lager och rea ut den med 45% rabatt. Fick även en victorinoxkniv med på köpet. Jag gillar victorinox´s klockor, dom håller en fin bra kvalité och är prisvärda tycker jag.

Här är klockan, men ett blått 3-rings zulu-strap:
thumb_IMG_5873-1_1024.jpg
thumb_IMG_5871-2_1024.jpg
thumb_IMG_5872-2_1024.jpg
 
Topp