• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktig uppdatering!! Så var det dags för höstens event hos Rob Engström!

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Jag har julfest på jobbet den 5:e. Har dock mina prioriteringar i livet fullständigt klara för mig och det är klart jag hellre hänger med KS-are hos Daniel och Therese på Rob. Engström. Fattas bara annat...Davvan ;-)

EDIT: Betrakta alltså detta som min bekräftelse på att jag kommer Spencer66

Självklart....en kulturarbtare flummar väl runt lite som de vill.....vet din arbetsgivare om att du är anställd? ....men är du inte första linjens sängrökarchef med närvaroplikt för att hålla kolla på dina kattungar....så de inte skjuter ut sig......så ska du också skatta dig lycklig.....
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Även jag följer gärna med om tillfälle skulle ges. Ställer mig därmed i kö och håller tummarna på att antalet platser plötsligt drastiskt ökar i antal :)
 

meo_swe

Audemars
235db7d8d8fdae4528b1c101faafd37c_zps556508f9.jpg



Dessa är vinnarna som behöver bekräfta sin plats omgående. Platserna kan inte ges bort utan kommer ges till de som står i kö.

PM:a mig eller skriv i tråden för att bekräfta eller avsäga er plats,

Viktigt tillägg! Då det uppenbarligen finns fel i denna lista så vill jag att den som bekräftar sin vinst även visar upp sitt vinstbevis.

1. Jaganata
3. Davvan
5 . leben
10. Ricvin Bekräftad
16. Pappi Bekräftad
21. meo_swe
25. Tobbe
28. easyrider Bekräftad
30. Fabian
33. Gentle_giant
38. Rille
41. Joberman
48. John R
51. Mj24
53. Mkarlsson
57. max
60. Dalomo
62. Wii
65. theargonaut Bekräftad
67. Da_Ni
Jag kommer! Skickar vinstbevis som pm senare idag.

/mattias
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Jag måste avstå från min köplats pga hemlogistiska och schematiska problem då vissa i hushållet tycker att nån jäkla julfest med nåt rackigt danskt telecomföretag ska gå före en köplats till Rob-eventet :(
 
Topp