• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vikttävling!!! Vinnare Utsedd!!

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Re: Vikttävling!!! Fortsätt gissa, ingen hade rätt!!

Målarn erkänn nu att det redan har gissats rätt vikt men att du gillar att jäklas med folk. Sedan verkar iofs folk inte förstå att det var en guldvåg som endast väger guldet, dvs. 212g-verk, safir och annat bös.
 

Målarn

The Steak
Re: Vikttävling!!! Fortsätt gissa, ingen hade rätt!!

Aurum skrev:
Målarn erkänn nu att det redan har gissats rätt vikt men att du gillar att jäklas med folk. Sedan verkar iofs folk inte förstå att det var en guldvåg som endast väger guldet, dvs. 212g-verk, safir och annat bös.

Nej, gillar inte att jävlas med folk ;)!!
Hahah så kan det också vara!!

Men det finns en Vinnare nu och Avslutar tävlingen!!

Rätt svar 322gram = SeikoSandra :mrgreen: :mrgreen: !! PMa mig din adress!!

Jaa jag avrundade till 322g :)....
20130302_163521_zps8fc00eb8.jpg
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Vi kräver en helbild på vågen med klockorna! eller har du borrat ur speedyn? :cry: :cry: :cry: :cry:
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
SeikoSandra skrev:
Hörrni grabbar, ni får nog sluta underskatta den enda tjejen på KS!
Speedy 110
GMT 212...så tänker jag.
Jag underskattar dig inte, nybörjartur är ju bra att ha! Jag är bara en dålig förlorare :)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

calzone

Vacheron
Grattis SeikoSandra :D, Hoppas detta väcker ditt intresse för Rolex :p en Daytona i helguld skulle sitta fint på dig ;)
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Grattis! Till mitt försvar kan nämnas att jag räknande med att klockorna skulle ha 70g färgstänk på sig.
 

TheKing

Cartier
Re: Sv: Vikttävling!!! Vinnare Utsedd!!

Grattis och tack till en kul tävling....
Grymt

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

Ninen79

Audemars
Riggat så klart :D Visa hela bilden på vågen och klockorna!!! Vad jag vet så har guld mer än dubbel så mycket densitet än stål...min sub c väger 150 gram så din guldan måste väga dubbel dvs 300 gram...minst :lol:
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Sök på nätet efter vikten så ser ni att det stämmer:D! Och nej jag tänker inte länka, ni får helt enkelt vara detektiver!

Pssstt.... Seikosandra är ju min sambo så ska tjata till mig priset haha!
 
Topp