• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka håller till Sundbyberg/Järfälla/närområde?

Noami

Cartier
Det verkar vara hur många som helst som bor i princip gångavstånd från varandra.
Ser för min del att spontana Sumpan och Järfälla. Gtg:n borde inte vara så svåra att få till.
Vad säger Sumpan/Solna/närområde gänget om att ses för en bit mat och valfri dryck (måste kanske ha bilen) fre 22/8 efter jobbet(AW) någonstans i Sumpan?
Vore kul att få lite ansikten på folk och även klämma på lite ur.
Henrik.

Jobbar tyvärr fram till 23:00 då.
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Kul att några redan informerat om dem kan komma.
Vi ser mot slutet av veckan hur många vi får ihop.
Behöver nog inte vara så planerat, dem kommer som kan, vi tar stället via PM när vi ser vilka som kommer/kanske kommer.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag bor i Skälby! Kan eventuellt smita iväg den 22a men springer Bellmanstafetten den 23e så det blir en lugn tillställning isf.
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Är det fler som kan ses imorgon?
Dem som jag uppfattat kan komma eller kanske kan komma är:
Mw79
n1tro
cultshit
Matts
Henrik rookie
 
D

Deleted member 4412

Guest
Är det fler som kan ses imorgon?
Dem som jag uppfattat kan komma eller kanske kan komma är:
Mw79
n1tro
cultshit
Matts
Henrik rookie
Tja! Blev de nån aw o nån som fota? Synd att ja helt hade missat denna tråd. Bor ibland (hoas brorsan som jag har hundarna ihop med) i Ulriksdal. Om inte när ges nästa tillfälle? Sjukt kul isf:)
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Tja! Blev de nån aw o nån som fota? Synd att ja helt hade missat denna tråd. Bor ibland (hoas brorsan som jag har hundarna ihop med) i Ulriksdal. Om inte när ges nästa tillfälle? Sjukt kul isf:)

Blev inget i fredags, för många fick förhinder, hoppas att vi får till något snart.
Fritt fram och föreslå tid o plats.
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Missat denna tråd.
Uppvuxen i Viksjö, bor i Jakan och letar hus i.... Jakobsbergs området.

Dags att vidga sina vyer kanske :)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag åker pendeln fram och tillbaka förbi Sumpan i princip varje dag så jag är alltid nära till en kommande gtg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Bishop arms i sumpan? Bra urval av ölsorter o en rätt skön pub som även har mat:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Ok men jag slänger upp lite info om Bishop Arms i sumpan o även menyn här. Jag kan i stort sett alla dagar nästa vecka:)
image.jpg
image.jpg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jag kan ta på mej att boka bord, dom har ju ett rätt sjyst rum där man sitter lite avsides:)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Då träffas vi på Eriksons urhandel på fredag efter jobbet för att sedan ta en bit mat och kanske något mer, right?
 
Topp