Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar du att jag bör köra TT då jag har en SD, eller inte TT?TT med blå tavla är fränt, speciellt med Smurftavlan eller Sertitavlan (6-siffrig ref.)
Men eftersom du har en SD så vore det väl roligare med något annat? Så känner jag.
Ja det är detta forum som ledde mig till min 16600 Sea Dweller som jag älskar. Jag lyssnar på folk som har bättre kunskap än mig, sedan använder jag i slutändan min egna smak med såklart.Vad spelar det för roll vad vi tycker... Om 99% skulle svara att dom gillar det, skulle det innebära att du börjar gilla det helt plötsligt då också?
haha du menar blåröda GMT? haha keramikringspepsin hahahahaSnyggast är nog den ena eller den andra keramikringspepsin.
Vilka som utgör bäst pengainvestering vet jag däremot mycket lite om.
Haha!haha du menar blåröda GMT? haha keramikringspepsin hahahaha
Haha, Hahaha!
Känner du dig stor nu ?Haha, Hahaha!
Hatar när folk uttrycker sig som imbeciller i text. Är TS tre år?
Tack som alltid för dina grymma tips! Tack än en gång för tipsen om 16600.Hitta en vanlig 16700/16710 så har du ett bra komplement till din SD. Eller så kör du en 114060 så har du en femsiffrig och en sexsiffrig ref, en med datum och en utan
Här har du en.Är det bara jag som vill se bild på hans Sea Dweller? :O
Stiligt!Här har du en.![]()
Tack! Nästa gång lägger jag upp en bild direkt!Stiligt!
en post utan bild från TS är ju ovanligt!