• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den grymmaste klocka du ägt/äger?

hejo

Panerai
Vad lägger man i begreppet grym? ;)

Får väl bli denna då den är rätt ovanlig och rätt så cool, sen har den ju varit med om en del "grymma" resor :)

viggen-2.jpg
 

Babinus

Cartier
Inte särskilt dyr, inte särskilt fin. Inte ens den finaste jag äger, men klart grymmast. Den följer mig var som helst på vilka blöta eller hårdhänta äventyr som helst utan att ge upp eller ens protestera. Möjligen med undantag för en tur ner i Etnas krater.

2vht3ko.jpg
 

finnirgens

Panerai
Måste bli denna. Jag har haft några subbar, både vintage och nyare men min nya 116610LN är en fantastisk klocka. Kvalitekänsla som är svårslagen. Bytte märke för ett tag och gav mig på en PO, en besvikelse. Det var säkert inte PO n( förutom vissa irriterande detaljer ) som var dålig men den lirade inte med mig. Kommer alltid finnas en Submariner i min låda!
291e345deb41657cc443d6dbbeff04a0_zpstxoraueu.jpg
 

jonny

Breitling
Jag äger ett par riktigt fina klockor bla en patek world time , Hublot BB diamant infattad
Och som beater så kör jag på royal oak offshore tourbillion.........NOT

ne tyvärr så äger inte jag någon riktigt grym klocka för tillfället .... me snart så
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Ändrat uppfattning helt sen jag fick hem den här. Den här är the one and only i alla kategorier. Nu saknas bara ett blått bezelinsert och rätt verktyg om det nu krävs några så man kan variera färg.
Kass bild sorry för det men det är trots allt kväll.
image.jpg

Inte min bild men gör sig grym på gummi också, beställt hem ett likadant.
image.jpg
 
Topp