• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken hade du valt? >>

Vilken hade du valt?

  • Sinn 356 på länk

    Röster: 8 3.6%
  • Omega speedy hesalite klassikern på länk

    Röster: 159 71.9%
  • Omega speedy hesalite Tintin på länk

    Röster: 25 11.3%
  • Sinn EZM13 på länk

    Röster: 16 7.2%
  • Sinn 103 hesalite på länk

    Röster: 13 5.9%

  • Totala väljare
    221

jabla

Sarlacc
@jabla
Denna var fräck :D
image.jpeg
Fräck men lite tråkig färg. ;)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Kul lineup av potentiella kandidater men valet verkar bli rätt till slut...

...men måste fråga: var jobbar man om man vid kundmöten måste köra Casio-digitalare för att hålla janten i schack? Att någon går bananas och väljer att inte köpa det man har att sälja pga. att man har en Omega på armen känns märkligt.

Seriös fundering.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Det blev en speedy till slut! Kändes helrätt, skulle egentligen slått till torsdags men det är ju fel dag, Tisdagen var perfekt :)

Stort tack till Rydbergs Ur i Helsingborg som stått ut med mitt evigande provande.

Lite bilder och räknar med ett gult lås :D


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg


Får ligga i bilen lite till men ikväll blir det fest!
image.jpeg


Tack alla för engagemanget och KS för ett underbart forum!

Cheers Chuck
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Det blev en speedy till slut! Kändes helrätt, skulle egentligen slått till torsdags men det är ju fel dag, Tisdagen var perfekt :)

Stort tack till Rydbergs Ur i Helsingborg som stått ut med mitt evigande provande.

Lite bilder och räknar med ett gult lås :D


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg


Får ligga i bilen lite till men ikväll blir det fest!
image.jpeg


Tack alla för engagemanget och KS för ett underbart forum!

Cheers Chuck

Fan vad kul! Grattis!

Kul att se någon som verkligen följer upp en "Vad ska jag köpa"-tråd med ett faktiskt köp! Tycker att det är mycket "fönstershoppande" annars... ;)
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Grattis, det blev Speedy till slut, hoppas du blir nöjd :)
Kul att se 70+% av rösterna på Speedyn, ren knockout där.
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Det blev en speedy till slut! Kändes helrätt, skulle egentligen slått till torsdags men det är ju fel dag, Tisdagen var perfekt :)

Stort tack till Rydbergs Ur i Helsingborg som stått ut med mitt evigande provande.

Lite bilder och räknar med ett gult lås :D


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg


Får ligga i bilen lite till men ikväll blir det fest!
image.jpeg


Tack alla för engagemanget och KS för ett underbart forum!

Cheers Chuck
Härligt! "Rätt klocka vann!", som tabloidpressen hade uttryckt det:)
Min säger hej!
image.jpeg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Tack igen, gällande budget så är ni rätt på det, fick addera en massa tusenlappar (hemligt :angel:) men de var det värt. Cheers!
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Grattis Chuck!
En riktig klassiker som jag personligen har svårt att se bli något annat än helrätt på mycket, mycket länge. Och ja, jag är avis ;)
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Kul lineup av potentiella kandidater men valet verkar bli rätt till slut...

...men måste fråga: var jobbar man om man vid kundmöten måste köra Casio-digitalare för att hålla janten i schack? Att någon går bananas och väljer att inte köpa det man har att sälja pga. att man har en Omega på armen känns märkligt.

Seriös fundering.

Jag tänker mig att det det inte behöver vara säljorienterat. Kanske inom omsorg på ett eller annat vis?
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag tänker mig att det det inte behöver vara säljorienterat. Kanske inom omsorg på ett eller annat vis?

Så kan man tänka - och det kanske vore rimligt.

Om det inte vore för att de allra flesta inom vården inte får ha smycken eller klockor öht. på grund av infektionsrisk etc. Inte ens en terrorist-Casio.

Men om man faktiskt läser den första posten i tråden så står det så här:

2. Casio F91W - Under radarn klocka, används primärt på jobbet och kundmöten där janten spökar.
image.jpeg


Så min slutledningsförmåga ledde mig till att det i det här fallet var ganska säljorienterat. Jag är inte så dum... :bookworm::D
 
Topp