Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var ju faktiskt jävligt mycket hårdrock hur man än vrider och vänder på det!Det här är både udda, svulstigt och omöjligt att inte ha en åsikt om!
Silverboett och tavla av mammuttand!Strom ARGENTUM GENUINE MAMMOTH TOOTH säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 323 420 SEK
Strom Agonium Annons: 323 420 SEK Strom ARGENTUM GENUINE MAMMOTH TOOTH, Referensnummer C09-01.AG.MA; Silver; Automatisk; Skick Ny; Klocka med originallåda och originalchrono24.app
Jo, den har ju elementen.Den var ju faktiskt jävligt mycket hårdrock hur man än vrider och vänder på det!
Tänkte också så, case closed?De flesta här har väl redan sett dessa bilder flera gånger. Men här är Yngwie och Steven.
Rackarns bra analys även om klockor förmodligen klassas som extremt töntigt i samtliga genrer. Det blir trots det en volym elva i betygKul fundering som jag misstänker kan komma fram till minst lika många slutsatser som det finns subgenrer inom rock och metal - som du skriver; Rockstars och undergroundbläckmetaltroll går nog ofta igång på lite olika grejer. Men att gissa och fantisera är kul så jag testar och ser om jag kommer fram till något
Alla tiders rockvilde Lemmy gissar jag hade dragit på sig något tyskt ww2-vintage
Power/gladmetalmusiker gissar jag kör något med ett svåruttalat namn och så många komplikationer som det bara är möjligt - evighetskalender känns som en lågoddsare. Up and comers - Citizen. Campanola
Gamla skolans sleezestjärna förutsätter jag kör tre olika rollar samtidigt, samtliga givetvis i helguld och ingen visar rätt tid eller datum.
Doom - mer eller mindre vintage fickur på kedja, båda modell jättestor.
Andravågens black metal - Casioterrorist i dåligt skick, givetvis sprucket glas
Rob Halford - oviktigt vad det är för klocka så länge den sitter på ett nitat bund som når upp till armbågen
Teaterrockers typ Ghost - mindre dressklocka i guld typ PP calatrava eller vintage Omega, beroende på grad av framgång
Jeans/muskelrockare - femsiffrig DJ
Trashmetal - ana-digi Casio om musikern är ung, Cartier om den är gammal
Punk - Rosa, djurmotiv, hittat/stulet
Sa inte @Whedda något om ICA biträden, Operapumps och en Cartier Tank?
När vart och varannat ICA-biträde har en sleeve full av koifiskar finns det enligt mig inget mer rock n roll än Operapumps och en 26mm Cartier...
På snarlikt tema angående LE 666 stycken klockor
Kunde inte bestämma mig för om det är mer hårdrock att premiera stilen och dölja klockan eller att skita i vilket och köra normal klocka. Men sen såg jag framför mig en långhårig karl böja nacken över handleden, pilla upp det lilla locket, kolla tiden och stänga det igen. Inte hårdrock...Corum Buckingham skull watch. Tråden avslutas...
Hahaha näe det har du helt rätt i!Kunde inte bestämma mig för om det är mer hårdrock att premiera stilen och dölja klockan eller att skita i vilket och köra normal klocka. Men sen såg jag framför mig en långhårig karl böja nacken över handleden, pilla upp det lilla locket, kolla tiden och stänga det igen. Inte hårdrock...
Haha tack och jag tror att du har rättRackarns bra analys även om klockor förmodligen klassas som extremt töntigt i samtliga genrer. Det blir trots det en volym elva i betyg
Denna vinner nog..”En helt vanlig” Datejust såklart