Man kan köpa en Rolex med datumbubbla och ta bort bubblan!
Jag tycker själv att det kan bli snyggt:
![]()
Oj! Det där såg inte helt rätt ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan köpa en Rolex med datumbubbla och ta bort bubblan!
![]()
Hmm, jag är inte så övertygad men hon kanske tycker om idéen. Tål att fundera på, tack för tipset!Man kan köpa en Rolex med datumbubbla och ta bort bubblan!
![]()
Kul, hon kommer bli nöjd!Återupplivar denna slumrande tråd. Frun har ännu inte ätit upp någon klocka, men idag köpte jag en till henne. Blir en överraskning till bröllopsdagen i slutet av juli. Blir spännande att se hur hon reagerar
Det blev en 114200 som faktiskt vann omröstningen också.
![]()
Jo, hon tycker jätte mycket om den, även om hennes första reaktion var att jag inte borde köpt en såpass dyr klocka. Hon har använt den mer eller mindre konstant sedan hon fick den. Skall försöka ordna ett foto snart.Hur gick det då @mmh - gillade hon den? Får man be om ett vristskott?
Tjena, detta är et vääääldigt sent svar, men här kommer ett par vristskott. För övrigt kan jag nämna att hon fortfarande verkligen tycker om klockan och använder den varje dagHur gick det då @mmh - gillade hon den? Får man be om ett vristskott?