Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt nice!Denna har nästan helt tagit över sedan den kom hem. Gillar den mycket![]()
![]()
Schysst!100%. Köptes delvis av pengar från ett arv. Fint minne som man alltid bär med sig. Använder inte mina andra klockor längre. Ett tag hade jag min G-Shock på jobbet, och Omegan på fritiden, men blivit lite mer bekväm att alltid bära den numera. Blir det märken så blir det, även om jag såklart är rädd om den, kommer aldrig säljas av mig iaf. En verklig Gada.![]()
Du letade rätt på en tråd från 2017 och väckte liv i den för att posta en bild på din Czapek? Jag tycker faktiskt att din klocka är värd en helt egen tråd med många bilder och din upplevelse av den. Det är ju ändå en klocka man inte ser var dag! Hur många finns det på forumet? En? Två?Vi alla har våra grails, våra keepers och våra flippade köp. Men vilken klocka är det egentligen som får mest tid på handleden i vardagen?
![]()
Denna är min nya favorit: Czapek Antarctique Passage de Drake
Är det en dyrgrip som du aldrig tröttnar på, eller kanske en billig beater som alltid hänger med oavsett väder och aktivitet?
Lägg upp en bild på din mest använda klocka just nu och berätta gärna varför den blir din ”go-to” i vardagen.