Helt rätt Spence! Kung på gymmet!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt Spence! Kung på gymmet!!!!
Varför klocka i gymet? Det sitter väl klockor lite överallt på väggarna i de flesta gym? Jag har en tabata-timer i tfn som jag använder när jag kör intervaller, vill jag bara veta vad klockan är så finns det som sagt väggklockor.
Det håller jag med om, men i gymet? Där är jag primärt för att träna. Jag har klockan på mig ibland för att jag inte litar på värdeskåpen i repan. Ska jag ha en särskild gymklocka så tycker jag dock att den ska fylla en funktion i träningen.
Det låter som att du är ute efter någon nyare tunnare Garmin om de finns i subtila färgkombos? Tips: Kolla recensioner på DCrainmaker, googla fram adressen. Eller kanske en apple watch, men jag har noll koll på AW.Tjena,
Som rubriken antyder så tänkte jag höra vad folk tycker om olika träningsklockor. Vilken modell är bäst, snyggast, mest användbar osv?
Själv är jag på jag efter en klocka som passar till både träning och till kontoret utan att vara för extrem åt något håll. Alltså inte en massa onödiga funktioner som gör klockan gigantisk men ändå tillräckligt för att mäta puls, GPS, intervall och samtidigt fungera som klocka.
Tipsa gärna eller diskutera bara ämnet.
Tack på förhand!
/R
Hur brukar ni som tränar efter jobbet utan ett stopp hemma göra? Jag vill gärna ha klockan på jobbet men inte på mig när jag gymmar.. känns sådär att lämna den i skåpet på gymmet så just nu är min lösning att inte ha klocka den dagen. En ganska tråkig lösning kan jag känna..
Så - någon som har tips på att lösa detta? Om man inte har en speciell träningsklocka Dvs.
Hur brukar ni som tränar efter jobbet utan ett stopp hemma göra? Jag vill gärna ha klockan på jobbet men inte på mig när jag gymmar.. känns sådär att lämna den i skåpet på gymmet så just nu är min lösning att inte ha klocka den dagen. En ganska tråkig lösning kan jag känna..
Så - någon som har tips på att lösa detta? Om man inte har en speciell träningsklocka Dvs.
Jaa.. dock är nog 31mm max för min handled tyvärr..Tja.. du kan ju skaffa en billig beater och ha den på jobbet + träningen?
G-shock är mitt tips![]()
Hehe hur lockande den där magväskan i minkpäls än låter så tror jag att jag skippar just den delen..En lösning är en magväska i minkpäls som du lägger klockan i.
Lite mer allvarligt så mellanlandar jag alltid hemma själv. På vissa gym har de värdeskåp i receptionen - har du kollat? Alternativt ha klockan i fickan. Eller magväska i minkpäls. Där tar fantasin slut..