Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle köra på tre eller fyra. Tror du kommer tröttna på det oranga efter ett tag. Fördelen med nummer 4 Divern är ju att den kan se rätt schysst ut med ett orangt gummiband.
Det finns bara ett alternativ!Goddagens KS,
Har försökt hitta svar på mina funderingar i forumet, men jag behövde skapa en ny tråd ändå.
Intresset har vuxit mycket kring klockor genom åren och det är en väldigt kul hobby, men jag behöver er expertis om både märken, service, värde över tid o.s.v. vilka märken/modeller borde jag titta på för en prisbild runt 50.000:- då detta är en nivå jag inte har koll på förutom Rolex Submariner som många har, hehe.
Det finns ju så mycket att välja på hos tillverkarna Omega, Tag Heuer, Rolex, Breitling m.fl. så man blir gärna nästan förvirrad.
Är mycket för kronografer, men denna klockan måste inte vara det, men får gärna visa datum.
Storlek från 42mm och uppåt med läder, stållänk eller gummi.
Vill ni länka till någon klocka är det bara att länka på oavsett färg på tavlan, stuk o.s.v. så jag får en bättre bild även från det.
Jag har börjat luta åt Omega Seamaster Planet Ocean 600M (215.32.44.21.01.001) och det orange/svarta temat är ju väldigt snyggt.
Hoppas ni kan hjälpa mig på vägen till nästa nivå i klockvärlden
MVH
William