Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej!
Militärer, reservofficerare, hemvärnsmän m fl jag är nyfiken på vad ni har för klocka när M90 etc åker på? Ser mycket G-shocks. Själv har jag en Hamilton Khaki Field då.
Vilka bra val!Ett klassiskt det beror på!
I bland blir det Sjöö Sandström UTC Skydiver (ej på M-nummer).
Det är främst vid kaserntjänst.
I fält brukar det bli någon av mina Seiko Padi. Jäkla bra lume.
Har en CWC G10 på ingång. Vilket jag nyttjat förut. Köpte en ”nyare” här på klocksnack. Denna gång med datum och safirglas. Borde komma i dagarna.
Longines Heritage Military är väldigt snygg!Longines Heritage Military på kasern och Casio "Terroristen" i fält.
Läckert!!Kör på CWC!
![]()
Den är väl bara avsedd till tropikuniformen?En svensk tiger!
Snygg!!Rolex Sea Dweller 126600 på en fransk rem
Haha är det självklart det?Själv kör jag på Longines Hydroconquest för de mesta men i fölt kör man självklart en klassisk G-Shock
Det vågar jag påstå hahah, man vill ju inte ha sönder de finare klockorna när man kravlar runt bland mossa och stenHaha är det självklart det?![]()
Så sant iofs.Det vågar jag påstå hahah, man vill ju inte ha sönder de finare klockorna när man kravlar runt bland mossa och sten
När det blir annat blir det väldigt snyggt!Gshock brukar hänga med men ibland så blir det annat![]()
![]()