• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken modell av heuer har jag?

Gummo

Joker
2-Faktor
Jag funderar på att sälja klockan och fick ett bud på 7000:-. Är det ett skäligt pris eller borde jag begära mer?
Har sett likadana klockor på chrono24 som dom begär över 20000:- för.
Eller är det fantasipriser?
Tacksam för hjälp!
Håller med @Criss Cross lämna in den till auktion. Den som skambudar 7papp borde få ett redigt kalsonggrepp.
 

Soder77

Omega
Okej! Tack för alla svar. Då blir det ingen försäljning för dom pengarna iaf då:)
Ska nog försöka få den värderad känns det som.
 

Soder77

Omega
För er som kanske är intresserad så har jag varit i kontakt med en klockexpert på Bukowskis och han tror att någonstans mellan 15-20k är ett lagom utrop på deras auktion i vår. Bara hålla tummarna på att det budas lite sen också.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
För er som kanske är intresserad så har jag varit i kontakt med en klockexpert på Bukowskis och han tror att någonstans mellan 15-20k är ett lagom utrop på deras auktion i vår. Bara hålla tummarna på att det budas lite sen också.
Hoppas du blir nöjd, personligen skulle jag dock behållt en så fin klocka :) Gamla Heuer kronografer har stigit riktigt mycket i värde de senaste åren, har du lite is i magen och väntar något år tror jag du kommer få betydligt mer också!
 
Topp