• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken moderator?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Torsten

Guld
2-Faktor
Fick en tråd borttagen med en motivering jag ville fråga lite om men jag kan inte se vem moderatorn är.

"Din tråd Dagens Apple Watch-urtavla! har raderats. Anledning: Vi har EN dagens klocka-tråd"

Tanken var att de som inte gillar Apple Watch ska slippa se diskussioner om var urtavlor laddats ned osv.

Fick en tråd borttagen med en motivering jag ville fråga lite om men jag kan inte se vem moderatorn är.

"Din tråd Dagens Apple Watch-urtavla! har raderats. Anledning: Vi har EN dagens klocka-tråd"

Tanken var att de som inte gillar Apple Watch ska slippa se diskussioner om var urtavlor laddats ned osv.
Skumt! Märkligt uttalande från en Moderator på ett klockforum.
”Vi har EN dagens klocka-tråd"??

Apple watch är ju en armbands-dator så visst fan förtjänar pjäsen en egen dagens tråd.

Med tanke på forumets storlek och hur mycket vi behöver rensa blir det tyvärr så att vissa av er känner sig felaktigt korrigerade och vill diskutera och få motiveringar till varför.

Dessvärre finns inte tid till det och ni får helt enkelt acceptera avsaknaden av diskussion innan/efter vi rensar.

Generellt kan sägas att vi håller extremt högt i tak om vi jämför med internationella klockforum.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp