• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken ska säljas?

LSGEG

Basic
Tja! tänkte sälja en klocka av min samling då jag behöver få loss pengar:( Min fråga är:
Ska jag sälja min Hulk eller Batman?
Båda är använda och hulk 2018, Batman 2017!
Vad tycker ni?

Sälj Batman. Hulken är betydligt roligare imo.
Sen kan du casha in på Hulken när Rolex tar den ur produktion.

Beroende på den töntiga prisbilden på Batman just nu så är det väl det självklara valet att sälja den nu innan folk fattar att det bara är länken som skiljer och den går ner i pris?
F15CDBCA-177B-4B78-94DC-4972BFB472EF.jpeg

Hulken lär väl bara öka, framförallt när dom tar den ur produktion
FE856211-09FF-4B10-843D-5982CC0D3374.jpeg

Senast ändrad:
Om det är de två klockorna du har hade jag tänkt så här.
1. Kommer du vara med endast en klocka en längre tid, tänk på det som funkar till det mesta då, jag hade tagit Batman och sålt Hulken.
2. Är det bara i några månader, kanske 3-4 så hade jag sålt Batman:en för Hulken är en helt amazing klocka nu på sommaren.

Eller så säljer du en av dem, den du gillar minst (svårt, som att välja mellan barn), och så köper du en billigare klocka du kan ha till situationer där den du inte sålde inte passar. Om du förstår vad jag menar.

Det är iallafall så jag tänker.

Tja! tänkte sälja en klocka av min samling då jag behöver få loss pengar:( Min fråga är:
Ska jag sälja min Hulk eller Batman?
Båda är använda och hulk 2018, Batman 2017!
Vad tycker ni?
Otroligt underlig fråga. Vem ska bestämma åt dig menar du?
Mina korta tankar:
Behöver du ha loss maximalt med deg - sälj Batman.
Spelar degen inte så stor roll - sälj den du gillar minst.

Imo så är hulken snyggare, speciellt på sommaren. Priserna för batmans är ju väldigt höga just nu också så jag hade nog sålt den. Roligare med en dykare på sommaren enligt mig också:)

Gå på magkänslan.. Jag utgår från att du Inte tycker om både exakt lika mycket?
Personligen skulle jag behålla Hulken.
Fridens!

Tillbaka
Topp