• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken ska säljas?

image.jpg

Tack för alla svar! Får se vad det blir, kul att höra era tankar.

I princip valfri klocka från A-Lange, JLC, Patek, AP, Glashutte Original, Vacheron osv i nämnda prisklass (250-300k) skulle vara roligare alternativ än två stycken stålsportrolex i massproduktion.

Tanken med tråden var väl att TS skulle få in pengar.. inte byta till nått "roligare"??
Får väl utgå ifrån att TS tycker båda klockorna är roliga eftersom frågan ställs.

Sälj batman till mig för en liten peng. Bitter att jag sålde min innan prisrushen! ;)

Behåll hulk!

Jag är väl inget dunderfan av någon av dem.. men jag skulle behållit Hulken.

Helst skulle jag behålla båda om jag ändå satt på dem, frågan är vad du skall köpa för pengarna?

Jag skulle sålt bägge två och istället köpt en Reverso och en Calatrava med hobnail bezel. Sen dessutom fått loss pengar vilket du säger dig behöva.

Några som läser tråden är säkert sugen på en av klockorna och skickar ett bud, så får du sälja till det bud som känns bäst. Jag skulle behållt GMT.

Tillbaka
Topp