• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken väljer ni

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Andrew skrev:
Fryken skrev:
Andrew skrev:
Svart är inte ens ett alternativ om du frågar mig. Känns lite sossigt om jag ska vara helt ärlig. Grönt är däremot mycket skönt.

Den där klockan är så långt ifrån "sossigt" man kan komma. Jag säger svart, men komplettera med grön när du känner för det.

Det är lite kul att du inte förstod att jag raljerade.

Eller så var det du som inte förstod.
 

Målarn

The Steak
Tack för alla svar grabbar och gubbar !!

Verkar som om majoriteten röstar på svart, men jag tycker den gröna ser mer Exklusiv ut :mrgreen: !!!
Och som nån/några sa att jag kan ju alltid byta tillbaka till den svarta tavlan om jag skulle tröttna på den gröna, vilket jag inte tror jag skulle tröttna på just nu iaf hahah...

Kson priset är jag ej 100 på så du får veta det lite senare :lol:
 

jabla

Sarlacc
Tycker du skal köra på den svarta ett år sedan byter du till grön och vips har du fått en helt ny klocka :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Svart! Den gröna ser cool ut ett tag en jag tror man tröttnar. Men har du kvar den andra tavlan är det ju bara att byta tillbaka.

Hmmm.. Om jag läst hela tråden så hade jag sett att du resonerar nästan som jag.., kör på! :D
 

_jonte

Patek
Re: Sv: Vilken väljer ni

Svart alla 8 dagar i veckan!! Bara det att modda och göra den icke original måste väl kännas fel på en sån ny, fin och dyr klocka?!
 

Kson

Patek
2-Faktor
Målarn skrev:
Tack för alla svar grabbar och gubbar !!

Verkar som om majoriteten röstar på svart, men jag tycker den gröna ser mer Exklusiv ut :mrgreen: !!!
Och som nån/några sa att jag kan ju alltid byta tillbaka till den svarta tavlan om jag skulle tröttna på den gröna, vilket jag inte tror jag skulle tröttna på just nu iaf hahah...

Kson priset är jag ej 100 på så du får veta det lite senare :lol:


Du gör helt rätt! Kör på grön! Grattis igen till denna klocka!!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fördelar med grön:
+ Snygga visare (guld)
+ Livligare tavla
+ Den stekigare klockan

Fördelar med svart:
+ Snyggt datumhjul
+ Snygg GMT-visare
+ Mer stilren och harmonisk
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Grattis Jesse till en super fin klocka... men valet för mig blir
Grönt Jesse.... Grönt ska det va.
Gröna tavlan sticker ut mer, den svarta är snygg men det blir lite för vanligt.
GMT05.jpg


//S
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Den gröna är sjukt grym men jag gillar den svarta också med de gröna inslagen. Svårt att välja, tur att man inte har sådana bekymmer själv;)
 

Ajax

Omega
Re: Sv: Vilken väljer ni

Svåraste valet i år :) båda två är ju grymma, men grönt känns lite mer edge:igt så det blir mitt val :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Svart är ju onekligen att spela safe, den funkar alltid men är ingen större överraskning. Den gröna är mer oväntad och har definitivt mer av såväl karaktär som attityd.

Det innebär ju att valet är mycket enkelt egentligen: GRÖN!

JoberMan
 

frere

Audemars
2-Faktor
Den svarta andas hiphop, mycket skumpa i en stor kyl och två humrar i garaget. Den gröna är mer cigarr, brun sprit och kassaskåp bakom en oljemålning på kontoret. Grönt, alltså!
 

_jonte

Patek
Re: Sv: Vilken väljer ni

_jonte skrev:
Svart alla 8 dagar i veckan!! Bara det att modda och göra den icke original måste väl kännas fel på en sån ny, fin och dyr klocka?!
Har funderat ett bra tag hur fan folk tänker som tycker den gröna är finare.. Hål i huvvet??
... Sen tittade jag lite mer på bilderna.. Och några gånger till... Tänkte lite.. Och till slut satt den bara! Gröna är toksnygg ihop med guldvisarna, kör på det! :-D
 

Målarn

The Steak
Fan det blev en jävla fart på denna tråd :lol: !!!

Just nu lutar det som sagt mot de Gröna, fårse vad jag bestämmer mig för under RobE eventet :mrgreen:

Där skall dem jämnföras bredvid varann :cool:
 
Topp