Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänka sig att på dessa gamla omegor sitter ett manuellt verk med breguet spring, äkta hantverk!Blev min första vintage och min första mekaniska dagen till ära, god jul på er!
Toppen ur!Denna blir det. Ett enkelt val
Ännu en gammal goding, verket?Denna blev det till slut. GodJul!
Det sitter ett 560-verk i den. Om det är en IWC-kaliber har jag tyvärr ingen aning om.Gruen använde IWC caliber om jag inte minns fel, vet du vad som sitter i den?
Just nu står valen mellan dessa 3.
Julafonsmorgonens känsla får nog styra slutliga valet.
Snyggt verk, säkert hög kvalite! Tack för bilden.Det sitter ett 560-verk i den. Om det är en IWC-kaliber har jag tyvärr ingen aning om.
Tog den bilden direkt när jag fick hem klockan, nu i höstas. Så det är lite jox och DNA här och där. Jo, Gruen var en kvalitetsklocka på sin tid, i klass med och nämndes då inte sällan i samma andetag som de stora märken som fortfarande finns idag.Snyggt verk, säkert hög kvalite! Tack för bilden.
Neo-vintage?
Ingen aning... Omega Polaris titan/18k 120m qz typ 32mm, cal 1430 tror jag?Vad är det för referens på den ?
Bra val!Blev en Edox Delfin, här på Serengeti...