Riktigt cool!Tack! Vet inte ref men Pr 516, med Tissot 1873/Lemania 873/Omwga861. Tycker det är kul med backelitbezel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt cool!Tack! Vet inte ref men Pr 516, med Tissot 1873/Lemania 873/Omwga861. Tycker det är kul med backelitbezel
Vad är det för model? Hur stor är den?Klickade hem denna i somras för runt 2k tror jag, ny. Kanske vore något.
Finns här ; https://www.uret.se/tissot-tradition-gent-silverfargad-roseguldstonat-stal-o42-mm-p-289488.htmlVad är det för model? Hur stor är den?
Vissa limiterade modeller, ja. Specifikt Triwa Skultuna som kostar runt 5000.Tissot.
Stilrena klockor med god kvalitet.
En klocka för dem som är intresserade av klockor.
Snegla lite på Certina med kanske?
Grymt prisvärda, särskilt om du köper en beg.
Triwa är ett modemärke, men!
De vågar lite mer än DW, Gant mm.
Svensktillverkad boett av mässing, gjord av Skulltuna.
Band med läder från Tärnsjö.
Grymt kul att de använder de fantastiska resurser som finns i landet.
Sen den senaste som ha ren boett som är gjord av gamla vapen.
Lite sådär intressant och samtidigt satsa på folks samvete
Tissot.
Precis.Vissa limiterade modeller, ja. Specifikt Triwa Skultuna som kostar runt 5000.
De vanliga modellerna är kinaklockor där flera modeller har band från Tärnsjö.
Inget fel i det, men jag skulle satsa på Tissot istället.
Nu är det länge sedan din fråga, men är ändå intresserad av vad du valdeHej alla ni som kan något om de där med klockor jag har börjat bli mer intresserad och har fastnat vid dessa märken och skulle behöva hjälp att bestämma mig vilket märke som har bäst kvalité och bäst design. Jag skulle även vilja ha hjälp med att hitta en klocka typ en dressare mellan 1000-2500. Klockan ska ha ett läderband då jag tycker att det personligen ser mer "clean" ut. Jag är tacksam för all hjälp jag få och som sagt är jag väldigt ny med det här med klockor men vill gärna lära mig mer.
Har ni även ett annat märke att tipsa om tar jag gärna det också.
Tack för all hjälp jag har fått det har hjälpt mig med mitt klock köp