Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp blå. Apropå färg på pastan; kan man få både grön och blå vid köp av ny 116710? Och i så fall; slumpas det?Blå lyspasta?
Hur lång tid den tar att ladda fullt beror på ljuskälla. En dag på armen utomhus funkar bäst, alternativt 5min vid vanligficklampa, eller 1min under UV-lampa. Lyser väl starkt i 5-10min, därefter svagt större delen av natten.
Tror första årsmodellen hade grön lyspasta, men det vet @vaniljglass bättre.Jepp blå. Apropå färg på pastan; kan man få både grön och blå vid köp av ny 116710? Och i så fall; slumpas det?
Jepp blå. Apropå färg på pastan; kan man få både grön och blå vid köp av ny 116710? Och i så fall; slumpas det?
Grön första åren, blå senaste. Bytet skedde tidigt 2014.Tror första årsmodellen hade grön lyspasta, men det vet @vaniljglass bättre.
UV!Bumpar en gammal tråd, men det nämns ju både UV och LED i tråden, så vilket är egentligen det mest effektiva sättet att ladda?
Cool och underbart onödig pryl, blev given beställning
http://www.banggood.com/385-400nm-9-x-UV-LED-Ultra-Violet-Flashlight-Torch-AAA-p-87807.html
Haha ja det brukar ju vara så. Orkar jag vänta så brukar jag beställa från Asien, men det är inte alla gånger man har det tålamodetExakt samma som på Kjell&Co men din kostade en femtedel av priset
Jag köpte en sådan och hade med på GTG:n i Linköping. Jag undrar hur många fler som har varit iväg och handlat.Tack för snabbt svar!
Är för otålig för eBay så det får bli en "snuskdetektor" från Kjell&Co
http://www.kjell.com/se/sortiment/h...eldetektorer/snuskdetektor-med-uv-ljus-p64210
Som bonus kan man leka CSI-agent och leta riktiga snuskfläckar..Tack för snabbt svar!
Är för otålig för eBay så det får bli en "snuskdetektor" från Kjell&Co
http://www.kjell.com/se/sortiment/h...eldetektorer/snuskdetektor-med-uv-ljus-p64210
Den här duger utmärkt för att ladda upp Lume snabbt och enkelt.Bumpar denna tråd, finns många tidigare inlägg med länkar till lämpliga UV-lampor men dessvärre verkar dessa inaktiva pga ålder
Så finns det någon vänlig som kan tipsa om en vettig UV-lampa?
Finns både billiga och dyra och jag hatar att vara dumsnål
Tack på förhand!
Tack för ditt svar, den verkar liten och behändigDen här duger utmärkt för att ladda upp Lume snabbt och enkelt.
Luxorparts UV-ficklampa - Sedeldetektorer
UV-ficklampa i aluminium med 9x UV-LED-lampor. Kan användas som snusksökare, för att se osynlig smuts i hotellrummet, offentlig toalett, etc. Fungerar även som sedeldetektor. Våglängd: 395-400 nm. Livslängd: upp till 100000 h. <strong>Drivs med 3x AAA-battwww.kjell.com
Den är riktigt smidig. Jag köpte en sån till jobbet då vi behöver en där. När jag är i närheten av den brukar jag givetvis ladda upp lumen som alla normala människor gör varje chans man fårTack för ditt svar, den verkar liten och behändig
Helt rättDen är riktigt smidig. Jag köpte en sån till jobbet då vi behöver en där. När jag är i närheten av den brukar jag givetvis ladda upp lumen som alla normala människor gör varje chans man får
Är det egentligen aktuellt att även ladda upp nyare ur?Den här duger utmärkt för att ladda upp Lume snabbt och enkelt.
Luxorparts UV-ficklampa - Sedeldetektorer
UV-ficklampa i aluminium med 9x UV-LED-lampor. Kan användas som snusksökare, för att se osynlig smuts i hotellrummet, offentlig toalett, etc. Fungerar även som sedeldetektor. Våglängd: 395-400 nm. Livslängd: upp till 100000 h. <strong>Drivs med 3x AAA-battwww.kjell.com
Vad menar du? Spelar väl ingen roll om klockan är ny eller gammal om den inte sett solen på ett tag?! Eller missförstår jag dig?Är det egentligen aktuellt att även ladda upp nyare ur?
Njaaa det gjorde du inte. Bara jag som yrade till det. …Sorry…Vad menar du? Spelar väl ingen roll om klockan är ny eller gammal om den inte sett solen på ett tag?! Eller missförstår jag dig?
Det var skaplig pris, visserligen lite rabatt på den just nu. Äger du en sådan?Bästa (och dyrast) UV lampan
UV lampa Labino Nano 375 UV
Labino Nano 375 UV är enligt Polisen den bästa UV-ficklampan på marknaden, tillsammans med den större modellen Labino Torch UVG2. Lysdioden i Labino Nano 375 UV har sin maximala intensitet vid 375 nm, vilket gör den speciell lämplig för detektering av samt DNA-baserade spårningsvätskor som...www.if-sakerhet.se
Tveksamt, och ett fullständigt absurt pris. Jag har den här, Tattu U1S:Bästa (och dyrast) UV lampan
Labino Nano 375 UV är enligt Polisen den bästa UV-ficklampan på marknaden, tillsammans med den större modellen Labino Torch UVG2. Lysdioden i Labino Nano 375 UV har sin maximala intensitet vid 375 nm, vilket gör den speciell lämplig för detektering av samt DNA-baserade spårningsvätskor som...www.if-sakerhet.se
Lite onödigt dyrt tycker jag. Finns billigare till samma syfte.Bästa (och dyrast) UV lampan