Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det ska bli spännande att se vad den här går för. Har en likadan, fast i bättre skick, men jag betalade mångdubbelt mer. Cal 321 i den, fin kronograf. (Det är alltså inte jag som säljer den)
när köpte du din? Och får man fråga hur mycket du gav för den? Kan ju bli huggsexa på endel av klockorna! ivarjefall de som känns som rena rånet i pris?Tycker det ska bli spännande att se vad den här går för. Har en likadan, fast i bättre skick, men jag betalade mångdubbelt mer. Cal 321 i den, fin kronograf. (Det är alltså inte jag som säljer den)
Jag försökte följa din modell också! I budgivningen, men jag hann inte med när railmastern påbörjade sin budning, tror den landade på över 15-16000 krTycker det ska bli spännande att se vad den här går för. Har en likadan, fast i bättre skick, men jag betalade mångdubbelt mer. Cal 321 i den, fin kronograf. (Det är alltså inte jag som säljer den)
Jo, de såg ut så. Billig variant då den inte väger så mycket.Inget tips men en fråga. Har Rolex verkligen gjort en länk som denna? Jag har aldrig sett några öppna länkar som denna förut vad jag minns.
Armbandsur Rolex Lady Oyster Perpetual Datejust Guld 18K Boett 26mm
auktion.sefina.se
![]()
Följer inte auktionshusen upp om olika konton har samma ip-adress?
Måste vara ganska tillfredställande att hiva en använd sån i ULT:n.Jo, de såg ut så. Billig variant då den inte väger så mycket.
Har kört min mammas i ultraljud. Den var dock inte så grisig.Måste vara ganska tillfredställande att hiva en använd sån i ULT:n.