• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Tycker det ska bli spännande att se vad den här går för. Har en likadan, fast i bättre skick, men jag betalade mångdubbelt mer. Cal 321 i den, fin kronograf. (Det är alltså inte jag som säljer den)

Bilagor

• 1000062016.jpg
    1000062016.jpg
    123.7 KB · Visningar: 1
Jag vill påpeka att jag inte äger den Omega Railmaster som säljs på Bukowskis. Jag är helt enkelt intresserad av Railmaster-modellen och tycker det är spännande att följa priset på denna favorit! Jag hoppas verkligen att priserna dämpas något, så att jag själv en dag kan ha råd att köpa en. Återigen är inte arbandet till klockan en raritet? Ca 4 timmar kvar.

Tycker det ska bli spännande att se vad den här går för. Har en likadan, fast i bättre skick, men jag betalade mångdubbelt mer. Cal 321 i den, fin kronograf. (Det är alltså inte jag som säljer den)
när köpte du din? Och får man fråga hur mycket du gav för den? Kan ju bli huggsexa på endel av klockorna! ivarjefall de som känns som rena rånet i pris?

Följer inte auktionshusen upp om olika konton har samma ip-adress?

Yes and no.
Det är klart att vi kan gå in och titta på det om någonting känns off, men knappast något som flaggas automatiskt.
Antar att detsamma gäller för Buckan.

Men hur svårt är det att använda sig av olika IP-adresser, egentligen? Finns väl VPN-tjänster som kostar som en halv GB-glass i månaden idag.

Betydligt svårare är det ju i så fall med personnummer och verifiering via BankID.

I vilket fall som helst menar väl @ottie bara användaren här på KS?

Tillbaka
Topp