Tackar! Det var spännande
Bra pris! Du var beredd på att ge mer va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Det var spännande
Kul att @jakob.dala var där o strösslade Lemanian ett tag också
Det är bra! Jag har en stor kuk men också en riktigt fet jävla plånbok
PRECIS! Typiskt han!Ja, slöbudade lite
Chef!Grattis till stor kuk, fet plånbok och nu en TG195.
Bra att du hade vett att dra dig ur när jag tom fick skicka hotmailGrattis gubben Lite Poly på det där så.. bra catch! Vi har rätt i spekulationen trots allt, tippade ju på cirkus 18
PS, spännande? Näähee! DS
Hade laddat lite till efter påstötningar från DonkiiBra pris! Du var beredd på att ge mer va?
Får snart lägga upp en bild på draggen...Grattis till stor kuk, fet plånbok och nu en TG195.
Dislike på draggen! usch!Bra att du hade vett att dra dig ur när jag tom fick skicka hotmail
Hade laddat lite till efter påstötningar från Donkii
Får snart lägga upp en bild på draggen...
Bra att du hade vett att dra dig ur när jag tom fick skicka hotmail
Hade laddat lite till efter påstötningar från Donkii
Får snart lägga upp en bild på draggen...
Som han snackar får han specialbeställa ett extra långt band av Cheepo för den bilden.Tycker jag! TG195 runt draggen vilandes på plånboken. Lär hamna i KS-bladet.
kopplar ihop dubbla band bara, enkeltSom han snackar får han specialbeställa ett extra långt band av Cheepo för den bilden.
Lustig sida det där? WatchesDB.com ? Är det en säljsida? man kan kontakta personen som har klockan men det står inget pris? Ett värde står det?Så här ska den se ut...
Ingen aning, bild-googlade "Tissot pr516 diver"Lustig sida det där? WatchesDB.com ? Är det en säljsida? man kan kontakta personen som har klockan men det står inget pris? Ett värde står det?
Tack! Jag ger inte upp, bara vilar lite från en del ideer ibland. Nu får jag i allafall provaGrattis @Gummo ! Trodde du hade givit upp TG195...
Skitfin ,den blev jag sugen på ..
Lite fyllebud från min sida, du skulle. Bara ha skrikit till. Tur för din penis att jag är pankTack! Jag ger inte upp, bara vilar lite från en del ideer ibland. Nu får jag i allafall prova
mmmm, choklad!
hade det stått Rolex på tavlan hade det vatt norr om 100k lätt, nu 5'?
tvek på originalitet på sekunden dock...
http://www.ebay.co.uk/itm/361382522947
Sett en del klockor med ommålade tavlor, annars är det väl oftast ok objekt även om de jag har sett har varit ganska rejält överprisade.Någon med erfarenhet av Kingofserbia på Tradera?
Sett en del klockor med ommålade tavlor, annars är det väl oftast ok objekt även om de jag har sett har varit ganska rejält överprisade.
Aldrig handlat av dom, men sett en del annonser. Ommålade tavlor typ: http://www.tradera.com/item/190118/230137766/omega-seamaster-600-cal-600-Någon med erfarenhet av Kingofserbia på Tradera?
Mygel. Uppenbart relumade tavlor som beskrivs som samlarobjekt och ovanliga. Har för mig att jag även sett såna där fake/franken fortis och hmt med california dials.Tack. Har inte direkt hittat något objekt jag är intresserad av men han verkar ha en del ute. Men magkänslan säger skippa hans prylar.
Jag tycker det låter som att du ska lita på din magkänsla!Tack. Har inte direkt hittat något objekt jag är intresserad av men han verkar ha en del ute. Men magkänslan säger skippa hans prylar.
Ingen aning om bandet är äkta...men om det nu skulle vara så kanske någon med Patek kan göra ett klipp.
http://www.tradera.com/item/190117/240449302/longines-special-mekanisk-herr-klocka-i-stal