• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Grattis gubben :D Lite Poly på det där så.. bra catch! Vi har rätt i spekulationen trots allt, tippade ju på cirkus 18 :D
PS, spännande? Näähee! DS
Bra att du hade vett att dra dig ur när jag tom fick skicka hotmail :)
Bra pris! Du var beredd på att ge mer va? ;)
Hade laddat lite till efter påstötningar från Donkii ;)
Grattis till stor kuk, fet plånbok och nu en TG195. :)
Får snart lägga upp en bild på draggen...

Så här ska den se ut...
tissot_vintage_visodate_seastar_pr516_automatic_diver_watch_1_lgw.jpg
Lustig sida det där? WatchesDB.com ? Är det en säljsida? man kan kontakta personen som har klockan men det står inget pris? Ett värde står det?

Någon med erfarenhet av Kingofserbia på Tradera?
Aldrig handlat av dom, men sett en del annonser. Ommålade tavlor typ: http://www.tradera.com/item/190118/230137766/omega-seamaster-600-cal-600-
Tack. Har inte direkt hittat något objekt jag är intresserad av men han verkar ha en del ute. Men magkänslan säger skippa hans prylar.
Mygel. Uppenbart relumade tavlor som beskrivs som samlarobjekt och ovanliga. Har för mig att jag även sett såna där fake/franken fortis och hmt med california dials.

Tillbaka
Topp