Exakt, något som gör klockorna mer intressanta för mig.Förstår att inte urisen på hörnet fixar dessa verk. Tror mig ha läst på forumet att det finns en engelsman som tar sig an dessa "brummare"...
http://electric-watches.co.uk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt, något som gör klockorna mer intressanta för mig.Förstår att inte urisen på hörnet fixar dessa verk. Tror mig ha läst på forumet att det finns en engelsman som tar sig an dessa "brummare"...
Jag sålde en likadan på forumet för 700:- för ett år sedan. Boett i fulmetall drar tyvärr ner priset en hel del...Vad skulle Atlanticen gå på tro?..
Jag sålde en likadan på forumet för 700:- för ett år sedan. Boett i fulmetall drar tyvärr ner priset en hel del...
Självklart ingen omöjlighet , Dock få urmakare som tar sig an dem här i sverige...Jag frågade ”min” urmakare om dessa 300 Hz klockor, han tycker att de är inspirerande att reparera. Det mesta handlar om noggrannhet i grundinställningen på de enskilda stämgafflarna, annars får man aldrig ihop dem, säger han.
Så det är inte nödvändigt att skicka dem till England!
Priset på den nyservade Atlanticen är 1.700kr.
Men då håller den sig +-2sek/dygn!
Edit: Älskar den svarta spiderwebtavlan!
Tänkte närmast på den kronometerklassade. Missade i hastigheten att det fanns en till Atlantic.Jag sålde en likadan på forumet för 700:- för ett år sedan. Boett i fulmetall drar tyvärr ner priset en hel del...
Absolut!Riktigt trevlig urmakare du har