• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage klocka för 5k tips :)

Dessa får du inom din budget. Samtliga från tidigt 70-tal

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
De där var inte dåliga! Sådär fina hittar aldrig jag när jag letar vintage.. Kanske kollar på fel ställe.. :sorry:
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Helvetian är sjukt härlig. Lagt lite mer bilder i helvetiatråden om ni är intresserade.
Seiko pouge dyker sällan upp här på K&S men kan hittas på Tradera eller eBay. Skulle de dyka upp här gäller det att vara snabb för de går rätt omgående. Lägg upp en KÖPES och hoppas på turen, någon kanske släpper sin :)
Riktigt underbara klockor och jag skulle rekommendera att du kollar på certina ds2 och tissot eller olma från 70 talet om du vill ha underbara klockor till en billig peng.
image.jpeg
 

Blides

Breitling
Helvetian är sjukt härlig. Lagt lite mer bilder i helvetiatråden om ni är intresserade.
Seiko pouge dyker sällan upp här på K&S men kan hittas på Tradera eller eBay. Skulle de dyka upp här gäller det att vara snabb för de går rätt omgående. Lägg upp en KÖPES och hoppas på turen, någon kanske släpper sin :)
Riktigt underbara klockor och jag skulle rekommendera att du kollar på certina ds2 och tissot eller olma från 70 talet om du vill ha underbara klockor till en billig peng.
image.jpeg
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag har en gammal ds-2:a som du kan hitta i ett annat inlägg som jag har men ska man lämna in den på fix. Är det värt det ? ( den är skapligt skrutten ) :)
Det är värt det ifall du gillar klockan, har själv en DS2 som jag gillar och har använt ganska mycket på slutet. Ifall du ska sälja den om ett par dagar är det inte värt det.
 
Topp