• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vintage Omega

krokfot

Breitling
Pris
2900
Returpolicy
Är något i min beskrivning helt galet så självklart, annars ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Fin 50-tals Omega. Cal 267.
Jag vet egentligen inte ett dugg om den mer än att jag själv lämnat in den på service sommaren 2014 och då trodde urmakaren att den var från -51.
Kvitto på 2500 kr från service/rengöring finns. Tror även glaset(plexi?) byttes för det är extremt fint, inte det minsta märke. Framhäver den vackert patinerade tavlan på ett bra sätt!
Boetten har såklart en hel del spår efter användning genom åren.

Har ingen koll på gången men jag upplever att den håller tiden väldigt bra för sin ålder. Har aldrig reagerat på att den går dåligt eller nåt.

Kommer på ett fint brunt Hirschläder och det medföljer ett svart läder och ett perlon i beige. 18mm luggar.
Boetten mäter typ 36.

Kan skickas , köparen står för frakten. Eller f2f i Östersund . Swishbetalning
20150721_160648.jpg
20150721_160630.jpg
20190302_114849.jpg
20190302_115507.jpg


20190302_114254.jpg
20190302_114740.jpg
 
Topp