240snusit
Silver
- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Om det skulle vara något som är fel så hör av dig så löser vi det.
- Bilder Skickat
- Ja
1. Alpina Standard -
34mm utan krona, 17,5mm bandbredd. Gissningsvis från tidigt 60-tal. Håller tiden bra och tavlan är i fint skick för sin ålder. Med originalkrona.
2. Seiko 7005-7080 - 450kr. SÅLD
39mm utan krona, 20mm bandbredd. Håller tiden bra, men glaset har sprickor i sig.
3. Seiko 6309-5020 - 250kr SÅLD
39mm utan krona, 22mm bandbredd. Går bra, men tavlan oxydering på högra sidan - bra kandidat som donatorverk?
4. Seiko 7122-8010 - 200kr SÅLD
34,5mm utan krona, 20mm bandbredd. Har aldrig testat den med nytt batteri, men det är ingen oxydering i verket vad jag kan se, men säljs därför otestad - skulle den inte gå igång med nytt batteri så kan du absolut returnera den till mig för pengarna tillbaka. Har två sprickor i glaset på vänstra sidan. Kommer på en Santos-inspirerad länk från FS.
5. Citizen 63-4093 - 350kr SÅLD
33,5mm utan krona, 18mm bandbredd. I bra skick och håller tiden. Med originalkrona.
Klockorna skickas med valfri frakt, men jag kan även mötas upp F2F i Stockholmstrakten. Jag är öppen för byten/delbyten samt paketpriser. Har du några mer frågor/önskar mer bilder etc är du mer än välkommen att höra av dig. Tack KS för annonsplats och för ett grymt forum!
Senast ändrad: