• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Vintage Swatch BONANZA!!

Chillzz

Omega
Pris
400kr
Returpolicy
Nixpix
Bilder Skickat
  1. Ja
Låter dessa hänga kvar här över helgen men sen slumpas de bort på auktion!!

Nu är det trångt i klocklådan. Jag har samlat på dessa skönheter under 7 års tid. Men nu är tiden kommen för nya äventyr!

Det blir tokigt mycket bilder att ladda upp på varje klocka så vill ni se mer är det bara att höra av sig.
2AD4FCF5-8279-4A85-8603-AC4C6618CB1E.jpeg

Skick
Generellt för alla klockor är att de nollställer inte på kl 12.

SÅLD Sandstorm (SCB104) - tillverkning ca 1990
Den mest sällsynta men också mest använda i gänget. Sekundvisaren och alla subbar fungerar. Inga dings utan mestadels repor. Dock har armbandet blivit klibbigt på undersidan. Vet inte vad detta kan bero på. Går att hitta NOS för 200-300kr.
Pris: 800kr 600kr

Jetlag (SCM102) - tillverkning ca 1992
Mycket fint skick. I princip som ny. Alla visare fungerar.
Pris: 400kr

SÅLD Goldfinger (SCM100) - tillverkning ca 1991
Spår av användning finns men är i fint skick! Sekundvisaren står och tuggar mellan 50 och 51 sekunders markeringen. I övrigt fungerar alla andra visare.
Pris: 400kr

Colossal (SCB109) - tillverkning ca 1991
Mycket fint skick. I princip som ny. Alla visare fungerar.
Pris: 400kr

Lemon breeze (SCK106) - tillverkning ca 1993
Mycket fint skick. En riktigt sommarklocka! I princip som ny. Alla visare fungerar.
Pris: 400kr

Service

Till min kännedom går dess klockorna inte att serva mer än batteribyte.

I paketet
Det finns tillhörande etui till vissa av klockorna.

Leverans
Skickas på köparens bekostnad. Kan alternativt hämtas i Lund.

Byten
Jag ser helst att dessa säljs men förslag går alltid bra att skicka! Dock max 41 mm då jag inte kan bära större:)
 
Senast ändrad:
Topp