• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vintagedykare Aetos Geneve 900 SEK eller Bud!

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
KLOCKAN ÄR SÅLD

Trevlig vintagedykare av märket Aetos Geneve. Klockan har fått en extern rengöring och fått glaset polerat. Bruksspår finns på boetten. Ringen är vridbar, och klockan håller tiden alldeles utmärkt. Har testat den under 2 dygn, och den hade ingen, av mig, mätbar avvikelse. Datumet växlar som det ska.

Riktpriset är 900 riksdaler eller bud. Betalning sker via Swish eller banköverföring i förskott.

Specs (Måtten är tagna med linjal)
Urverk: 17 Juveler med incabloc, datum. Manuellt.
Diameter utan krona: ca 37 mm
Tjocklek: ca 10 mm (glas inräknat)
Lug to lug: ca 40 mm
Mått mellan hornen: 19/20 mm

Klockan kommer med ett sprillans nytt olivgrönt natoband på 20 mm, enbart använt för att ta en bild.

PM:a vid intresse för affär eller fler bilder!

Bilder

Det som ser ut som skit på glaset är inte synligt under vanliga förhållanden. Detta är en instagram-bild och jag misstänker att filtret gör att det blir såhär. Se de nästkommande två bilderna för bättre uppfattning.
ee266d20a50587b3f461a460da6e9071.png

Dessa bilder ger en rättvisare bild av glasets skick.
2d7yLlR.jpg


XyIBZ7A.jpg

JwyuyJg.jpg

9UzAj6N.jpg

Returer ges inom 24h från det att varan kommit fram, om beskrivningen inte stämmer överens med klockan. Köparen står då för frakten.

Jag tackar Klocksnack för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp