Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha...Kul! @Gummo s nya avatar däremot är väldigt kul!
Det var ju dessutom otäckt porträttliktHahaha...
@Spencer66 tyckte jag varit för gapig på sistone och behövde en ny avatar
Your the Joker!Hahaha...
@Spencer66 tyckte jag varit för gapig på sistone och behövde en ny avatar
Just, @Guillbert köpte och betalade för ett tillMin MN strap blev betald och gick ut igen på auktion vet inte vem som vann dock
Du glömde migTack för en grym kväll alla
Efter snabb sammanräkning av auktionen verkar det som vi toppat förra vintage-gtg'ns auktion med god marginal; 16 860 SEK!
Fruktansvärt bra hörrni!
Två förhandsbud höll hela vägen;
@Daniel Cruz Vera - Vintage Tank Walz Gold
@klockmarren - NOS Tropic Star 18mm
Lättast är att ni kontakta resp. bidragsgivare och visar er inbetalning till BCF som kvitto.
Övriga slag som inte gick att lösa på lokal:
@-JL- ; @JLW lade högsta bud på strechlänk - @PR1973 högsta bud Seiko Sea Horse - @Weasel högsta bud på Titan Seiko.
Samma sak där PM och ta det vidare där ifrån
@grodslukarenx - @Guillbert högsta bud på Revue + Seiko
@Daniel Cruz Vera - @Tomas Eriksson högsta bud på AP hållare.
@rogart-63 - @BoEtt högsta bud på Citizen 8302 mod
@Seikosthlm och @Quaker - @BoEtt , @Guillbert och @Erik1 lade högsta bud på varsitt MN-strap.
Over and out!
/Wesslan
Tack!Du glömde mig
I princip omöjligt att svara på, 30 deltagare med väldigt blandad smakVilket märke var det flest av?
Precis som det ska varaI princip omöjligt att svara på, 30 deltagare med väldigt blandad smak
Mycket Tudor, Citizen, Seiko, Tissot, Eterna, Heuer, Rolex och såklart en uppsjö av andra märken.
Tyckte det luktade Certina där jag satt...Precis som det ska vara
Ojojoj!Movado ..damn
In med det i frysen eller låt det hänga ute en dag eller såGårdagens auktionsvinst monterat, blev riktigt bra Fast det luktar f-n inte gott!