Snyggt! Grattis!Äntligen!
Man vet vilka prioriteringar som man har i livet när man ställer möten för att hämta nytt
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Och lite canvas inför sommaren
Liten och nätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Grattis!Äntligen!
Man vet vilka prioriteringar som man har i livet när man ställer möten för att hämta nytt
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Liten och nätt
Nice! Grattis. Jag har svårt att avgöra om det är 42mm eller 47mm (dvs. 973 eller 1305). Jag vet att man ska kika på datumet, jämföra med storleken på texten, men ... fortfarande svårt. Jag tror det är en 973.Äntligen!
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Liten och nätt
Snyggt, stort grattis!!Äntligen!
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Liten och nätt
Grattis!!Äntligen!
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Liten och nätt
42mm. Det är en 682:aNice! Grattis. Jag har svårt att avgöra om det är 42mm eller 47mm (dvs. 973 eller 1305). Jag vet att man ska kika på datumet, jämföra med storleken på texten, men ... fortfarande svårt. Jag tror det är en 973.
Grattis!Äntligen!
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Liten och nätt
Grattis och rätt prioriteratÄntligen!
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Liten och nätt
Grymt, stort grattis!Äntligen!
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Liten och nätt
Grattis till en riktigt fin Sub! (Och helt rätt prioritering)Äntligen!
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Liten och nätt
Härligt, gratulerar!Äntligen!
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Liten och nätt
Snyggt! Grattis!!Äntligen!
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Liten och nätt
Grattis! 682an är fantastisk!Äntligen!
Den klassiska lådan.
Det närmar sig
Yes
Liten och nätt
Bra bild snygg bakgrund på en mycket fin klocka
Gamla och nya är en definitionsfråga.Visst, det skiljer bara 2mm på pappret men jäklar vilken skillnad det blir mellan de nya och gamla casen.
Jag dör
Bältet!
Haha se va nästa steg blirJag dör
Level: expert
Skåne! Skärp!Bältet!
BÄST.
Visa en del av din panerai.
Ja det är mina handledsvärmare från Houdini som jag har när jag cyklar. Jag fick nämligen cykla och spela padel med andra mogna killar en ledig dag som denna. Dessa handledsvärmare har egentligen ett hål för tummen men detta hål kan man använda så klockan tittar fram. Mycket praktiskt.
Alltså så här
Seså! Skäms inte! Visa hela den granna tavlan.Visa en del av din panerai.
Ja det är mina handledsvärmare från Houdini som jag har när jag cyklar. Jag fick nämligen cykla och spela padel med andra mogna killar en ledig dag som denna. Dessa handledsvärmare har egentligen ett hål för tummen men detta hål kan man använda så klockan tittar fram. Mycket praktiskt.
Alltså så här
Behöver du ens strap, du kan väl bara trycka in caset där i tumhålet, spara lite vikt...
Panerai på recycled pet-strap och dessutom inuti recycled houdini.hoodie.