Den har badat, men inte mobilen dock, så inget foto.Vågar du inte gå för nära vattnet med den?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har badat, men inte mobilen dock, så inget foto.Vågar du inte gå för nära vattnet med den?
![]()
Grymt! Gratulerar!Varför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl
![]()
![]()
Varför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl
![]()
![]()
Grattis! Riktigt bra kombo!Varför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl
![]()
![]()
Varför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl
![]()
![]()
Stort grattis!Varför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl
![]()
![]()
Två riktigt bra refVarför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl
![]()
![]()
![]()
![]()
Svinbra! Stort grattis. Hade en sån för några månader sedan och den är utan tvekan min favoritradiomir av de jag testat. Känns som en mini-fiddy på handledenVarför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl
![]()
![]()
Grattis!Varför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl
![]()
![]()
Helt rätt tänkt! Stort grattis!Varför ha en Panerai när man kan ha två? Först tänkte jag bara ha en klassisk och stilren Luminor med Bettarini-caset, och det blev en 915, men så klämde jag lite på en 995 och blev kär. Nu har 915 fått en kusin i form av 995:an (tack vare smidig affär med @Bingoraalf ) och de kompletterar varandra oerhört väl
![]()
![]()
Frågan är om inte det där är en av de bättre pannorna här på forumet.
Kanske en aning partisk, men är beredd att hålla medFrågan är om inte det där är en av de bättre pannorna här på forumet.
Vilken helt magisk bild
TackVilken helt magisk bild![]()
Hur länge pysslade du för att få till den där, och kommer den säkra vandringspriset även i år? (Har du kvar priset förresten?)
Säger det igen, bästa bilden jag sett på otroligt länge
Kan bara instämma med tidigare: Riktigt bra bild
Säger det igen, bästa bilden jag sett på otroligt längemagiskt bra
![]()
Tack! Kommentarer som dessa som gör att man känner motivation att fortsätta lära sig som hobbyfotografKan bara instämma med tidigare: Riktigt bra bildoch klocka förstås
Det var lite klurigt, tog rätt många bilder innan jag blev nöjdHur länge pysslade du för att få till den där, och kommer den säkra vandringspriset även i år? (Har du kvar priset förresten?)
Kort sagt - asbra.
Så otroligt bra bild! Blir inspirerad.
Äh! Härmapa.Kunde inte bli, bilden gör den ändå inte rättvisa...![]()