Snyggt!422 påklädd med brun kycklingfot från Oddface. nöjd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!422 påklädd med brun kycklingfot från Oddface. nöjd![]()
Den här ljusa canvasen skulle funkka på min nya Radiomir Venti. Minns du vem som har gjort den?61:a i kvällssol
![]()
Fan vad kul!! Stort grattis!De blev en 2020 för sommarn.
Grymt! GratulerarDe blev en 2020 för sommarn.
Den här ljusa canvasen skulle funkka på min nya Radiomir Venti. Minns du vem som har gjort den?
De blev en 2020 för sommarn.
Grattis!De blev en 2020 för sommarn.
Det är ett 24/22 OEM, tror som finns i 27/22 också el 26/22.Den här ljusa canvasen skulle funkka på min nya Radiomir Venti. Minns du vem som har gjort den?
Ok tack för infon. Jag hittade bara ett grönt canvas I 27/22 storleken Men om jag sku hitta ett sånt där sand/grädde canvas som 26/22 så kanske de o funkkar på ventin. Panerai sidan för straps är rätt jobbig….Det är ett 24/22 OEM, tror som finns i 27/22 också el 26/22.
Ok, annars har säkert @oddface ngn bra färg på hyllan och kan göra ett åt digOk tack för infon. Jag hittade bara ett grönt canvas I 27/22 storleken Men om jag sku hitta ett sånt där sand/grädde canvas som 26/22 så kanske de o funkkar på ventin. Panerai sidan för straps är rätt jobbig….![]()
Grymt! Stort grattisDe blev en 2020 för sommarn.
Grym fångst; grattis!De blev en 2020 för sommarn.
Daylight är filmen med Stallone, då han bar Panerai på duken för första gången. Ett par modeller från 90-talet bär därmed namnet Daylight, bl.a. 5218-207/A. Klockan som jag har är en 602, som ingår i ett set (pam 785) som är ett något mer modernt homage till modellerna från 90-talet.Vad innebär Daylight?