• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Haha, jag försöker förvalta den väl... :D

(men den kanske är sur på mig för att jag envisas med att ta sunkiga mobilbilder istället för med fina objektiv och bättre ljussättning...)
Du borde ju ha en bil i racing green om du skall matcha med pannan. Säg till när du tröttnat på den (pannan inte bilen) ;)

Senast ändrad:
Efter två års längtan och många sömnlösa nätter hittade jag till slut drömpannan! Tog i kontakt med @Caravelle33 som efter ett fantastiskt bemötande och bevisligen lite ångest valde att släppa denna skönhet! Välkommen in i familjen PAM00422. Hoppas bilden gör sandwichtavlan full rättvisa @Caravelle33

Bilagor

• 3F8125BA-BB9F-4C4C-85A9-52299FD5F963.jpeg
    3F8125BA-BB9F-4C4C-85A9-52299FD5F963.jpeg
    392.3 KB · Visningar: 6
Efter två års längtan och många sömnlösa nätter hittade jag till slut drömpannan! Tog i kontakt med @Caravelle33 som efter ett fantastiskt bemötande och bevisligen lite ångest valde att släppa denna skönhet! Välkommen in i familjen PAM00422. Hoppas bilden gör sandwichtavlan full rättvisa @Caravelle33

sålde han en igen?! Han kommer ju bara köpa en ny, snart igen.

Men väl vald panna. Grattis!

Superstort grattis!! Min version av vad jag tycker är Panerais bästa modell säger hej!
653A944F-FF11-4733-AB84-84FD8AFB4F51.jpeg

Men @Caravelle33, hur gick det här till egentligen??

Härligt! Har ägt 422 två gånger om; sjukt bra pjäs!

Tillbaka
Topp