• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Det är så jävligt att man knappt vill prata om det… men det har blivit 41 olika referenser om jag räknar rätt som passerat och ett antal av dom dessutom flera gånger, inklusive dom som jag sitter på nu 💥💥💥😎
Jäklarns...

Dessutom på färre år än jag har hållit på, tror jag? 2015 började jag min resa.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Puss på er från Kalamata, Grekland vänner!

F210D976-D030-4D38-BC75-14BE3AA4F748.jpeg

9F290B2C-6F83-4327-8CBD-70886389C7FA.jpeg
 
Senast ändrad:

azcii

Patek
2-Faktor
Sammantaget har jag haft 18 olika referenser. Hur är det med @Norrland ?
Jag har haft 19 olika referenser men 21 olika exemplar av Panerai
Vafan, ni är ju typ lika dåliga som mig. Varför är det bara jag som fått stämpeln flippzcii?

Här är en lista på mina pannor och hur länge de fått stanna i samlingen (ja, jag gick igenom mina konversationer här på KS och dokumenterade alla datum):

Sorry för off-topic!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Vafan, ni är ju typ lika dåliga som mig. Varför är det bara jag som fått stämpeln flippzcii?

Här är en lista på mina pannor och hur länge de fått stanna i samlingen (ja, jag gick igenom mina konversationer här på KS och dokumenterade alla datum):



Sorry för off-topic!
Alla sätt att visualisera sina pannor måste väl vara on-topic?

Snyggt.

Galning. Jag menar, 6 dagar för 176, det är ändå flippzi ..
 

azcii

Patek
2-Faktor
Alla sätt att visualisera sina pannor måste väl vara on-topic?

Snyggt.

Galning. Jag menar, 6 dagar för 176, det är ändå flippzi ..
Det roliga är att den absolut inte var den sämsta pannan jag haft. Den användes som dellikvid i en bytesaffär och såldes fort för att finansiera fiddyn som redan var på G in.

Med det sagt har nog ingen panna varit dålig. Vissa har varit bättre än andra bara.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Det roliga är att den absolut inte var den sämsta pannan jag haft. Den användes som dellikvid i en bytesaffär och såldes fort för att finansiera fiddyn som redan var på G in.

Med det sagt har nog ingen panna varit dålig. Vissa har varit bättre än andra bara.
Det håller jag helt med om med mina.
 

marw

Panerai
2-Faktor
20220628_193726.jpg

Jag har skaffat mig utsikt. Hamnade i plomari på lesvos. Där sitter jag spritt språngandende naken på min balkong och njuter av utsikten över havet. Det man skymtar därborta är Turkiet. Oklart om min nakenhet kan påverka det där natomedlemskapet om de har riktigt bra kikare. Kollar tiden på min 024 och ser att det är dags för en dusch och sedan middag på någon liten taverna i byn. Trevligt ställe plomari om man uppskattar lugnet och det enkla.
 

Caravelle33

Vacheron
20220628_193726.jpg

Jag har skaffat mig utsikt. Hamnade i plomari på lesvos. Där sitter jag spritt språngandende naken på min balkong och njuter av utsikten över havet. Det man skymtar därborta är Turkiet. Oklart om min nakenhet kan påverka det där natomedlemskapet om de har riktigt bra kikare. Kollar tiden på min 024 och ser att det är dags för en dusch och sedan middag på någon liten taverna i byn. Trevligt ställe plomari om man uppskattar lugnet och det enkla.
Är inte @Palenkovich där också? Edit. Såg at han inte är det
 

marw

Panerai
2-Faktor

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
20220628_193726.jpg

Jag har skaffat mig utsikt. Hamnade i plomari på lesvos. Där sitter jag spritt språngandende naken på min balkong och njuter av utsikten över havet. Det man skymtar därborta är Turkiet. Oklart om min nakenhet kan påverka det där natomedlemskapet om de har riktigt bra kikare. Kollar tiden på min 024 och ser att det är dags för en dusch och sedan middag på någon liten taverna i byn. Trevligt ställe plomari om man uppskattar lugnet och det enkla.

Fråga @MaziK om hur man skickar en naken-klock-bild 😂

BTT - njut
 

Caravelle33

Vacheron
Tack! Jättenöjd :)
Den tomteverkstaden hade man ju velat se och känna och klämma på skinnet 😉 (tolkas hur man vill)
Älskar den verkstaden (och innehavaren med familj). Det är riktigt trevligt att kunna jämföra läder, tyg och tråd innan man bestämmer sig. När jag senast skulle beställa ett Gustav, ett franskt ammo och ett Swiss ammo så satt vi och kollade säkert ett hundratal ammoväskor för att hitta just dom där bitarna som jag tyckte bäst om. Det är att få vara delaktig i processen på riktigt!
 
Topp