GrattisHi friends!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GrattisHi friends!
Grattis!!Hi friends!
Börjar den skifta datum sÄ tidigt?
Ha ha ja ser det nu, stÀllde den igÄr kvÀll men hamnade tydligen 12 timmar felBörjar den skifta datum sÄ tidigt?
Hur bÀrs den jmf med Batterini?
233-boetten Àr mycket annorlunda jÀmfört med 312 etc. De Àr mer runda, 233 Àr mer platt. Inte lika platt som bettarini som du sÀger, men sitter otroligt bra för storleken.Ha ha ja ser det nu, stÀllde den igÄr kvÀll men hamnade tydligen 12 timmar fel
Bettarini sitter nÄgot plattare/lÀgre men den kramar fint ÀndÄ tycker jag, tror att den skiljer sig lite ifrÄn andra 1950 av samma generation 312,320 etc dom kÀnns betydligt större tycker jag. LÀngden L2L Àr identisk med min Zero tex.
Tack för den inputen, precis sÄ jag kÀnner och trodde utan att veta sÀkert dÄ jag bara Àgt en enda 1950 44mm förutom 233, hade en 1359 för flera Är sedan men den skiljer sig vÀl en hel del mot 359 och övriga 3 siffriga 1950.233-boetten Àr mycket annorlunda jÀmfört med 312 etc. De Àr mer runda, 233 Àr mer platt. Inte lika platt som bettarini som du sÀger, men sitter otroligt bra för storleken.
Ja, den skiljer sig pÄ andra sÀtt. 233 Àr fortfarande tjock (inte lika tjock som 312 men ÀndÄ), men mycket plattare pÄ baksidan. 1312 har slimmats ned pÄ mÄnga olika sÀtt, inkl. tunnare bandhorn.Tack för den inputen, precis sÄ jag kÀnner och trodde utan att veta sÀkert dÄ jag bara Àgt en enda 1950 44mm förutom 233, hade en 1359 för flera Är sedan men den skiljer sig vÀl en hel del mot 359 och övriga 3 siffriga 1950.
Stort grattis!Hi friends!
Hade ingen aning att L2L var sÄ pass lik Zeron. Ska kika lite mer pÄ den modellenHa ha ja ser det nu, stÀllde den igÄr kvÀll men hamnade tydligen 12 timmar fel
Bettarini sitter nÄgot plattare/lÀgre men den kramar fint ÀndÄ tycker jag, tror att den skiljer sig lite ifrÄn andra 1950 av samma generation 312,320 etc dom kÀnns betydligt större tycker jag. LÀngden L2L Àr identisk med min Zero tex.
Typ alla luminor 44 har samma l2lHade ingen aning att L2L var sÄ pass lik Zeron. Ska kika lite mer pÄ den modellen
Snyggt! Grattis!111. Livets första panna. Aldrig nÄgonsin blivit sÄ golvad av ett första intryck. Nu fattar jag grejen.
Snyggt111. Livets första panna. Aldrig nÄgonsin blivit sÄ golvad av ett första intryck. Nu fattar jag grejen.
Grattis igen! Sjukt kul att du gillar det111. Livets första panna. Aldrig nÄgonsin blivit sÄ golvad av ett första intryck. Nu fattar jag grejen.