Jisses vad det trillar in godsaker; grattis!Blev med denna goding!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jisses vad det trillar in godsaker; grattis!Blev med denna goding!
Spamma pÄ.LÀr bli en hel del spamande framöver, men wow vad jag diggar den hÀr.
Grattis, och skönt att se ett livstecken ifrÄn dig, var orolig att nÄgot hade hÀnt nÀr du inte lÀngre svarade.
SÄja! Den dÀr kommer sitta bra pÄ dig.
Tack. Ja, den kommer nog att göra detâŠĂ€r sĂ„Ă„Ă„ nöjd!SĂ„ja! Den dĂ€r kommer sitta bra pĂ„ dig.
Grattis
190 va? LÀgg gÀrna upp bilder pÄ JLC verket. VÀldigt trevlig referens!Fredagsklockan!
Det stÀmmer! TyvÀrr ingen mÀsterfotograf som mÄnga andra hÀr..190 va? LÀgg gÀrna upp bilder pÄ JLC verket. VÀldigt trevlig referens!
Riktigt fin den dÀr! Hör gÀrna av dig om du nÄgonsin vill flippa.Det stÀmmer! TyvÀrr ingen mÀsterfotograf som mÄnga andra hÀr..
Snygg den dÀr HÄller pÄ att övertyga mig sjÀlv att byta till 914/915.Trevlig helg!
Pam 915
Ser ut som 572 eller vad nu dens grönare bror heter. Det borde vara mittemellan de dĂ€r.ĂvervĂ€ger att sĂ€lja min Panerai dubbel till förmĂ„n för en Panerai.
Vad köper man istÀllet?
Ser ut som 572 eller vad nu dens grönare bror heter. Det borde vara mittemellan de dÀr.
Oj, finns vansinnigt mĂ„nga sjyssta alternativ. Du mĂ„ste ge oss nĂ„got i termer av att tratta ner till nĂ„gon eller nĂ„gra preferenser..ĂvervĂ€ger att sĂ€lja min Panerai dubbel till förmĂ„n för en Panerai.
Vad köper man istÀllet?
Oj, finns vansinnigt mÄnga sjyssta alternativ. Du mÄste ge oss nÄgot i termer av att tratta ner till nÄgon eller nÄgra preferenser..
Inte jag och 572 hellerHad en 619 ett tag, vi lirade inte alls.
Grattis till den!!Blev med denna goding!
Grattis!! SvĂ„rt att inte bli kĂ€r i de vita subbarnaâŠ#NWA
1226