Södra berget Sundsvall igår kväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul och snyggt112 vilket är nytt för mig
Mycket bra! Min första var en G-serie 112 som jag köpte av @n1tro112 vilket är nytt för mig
Grattis och bra kontinuitet med inköpen112 vilket är nytt för mig
Stort grattis!112 vilket är nytt för mig
Grattis!112 vilket är nytt för mig
Grattis112 vilket är nytt för mig
Jäklar i mig så nice stort grattis och kul du fiskar upp lite mer pannor igenNytt in en PAM335 fick ta plats och knuffade ut min svarta keramiska SMP, testar annat med jämna mellanrum men det är liksom inte samma sak. Panerai är Panerai.
Snyggt!Nytt in en PAM335 fick ta plats och knuffade ut min svarta keramiska SMP, testar annat med jämna mellanrum men det är liksom inte samma sak. Panerai är Panerai.
Mycket bra!!Nytt in en PAM335 fick ta plats och knuffade ut min svarta keramiska SMP, testar annat med jämna mellanrum men det är liksom inte samma sak. Panerai är Panerai.
Bra knuffat, grattis!Nytt in en PAM335 fick ta plats och knuffade ut min svarta keramiska SMP, testar annat med jämna mellanrum men det är liksom inte samma sak. Panerai är Panerai.
335 var stenhård!Nytt in en PAM335 fick ta plats och knuffade ut min svarta keramiska SMP, testar annat med jämna mellanrum men det är liksom inte samma sak. Panerai är Panerai.
Riktigt kul att vi hann ses en stund och jäklars så bra 82:an varPaneristi Swedens unga garde på lunchdate på Seastreet sushi i Östersund. 082 och 335
Stort grattis!Regn på väg in, men en 112a hann före in.
Grattis Grymt bra G serie klubben hälsarRegn på väg in, men en 112a hann före in.
snygg kombo!Kör en liten korspost från ”Vad gör du och din klocka nu”.
914 på vitt gummi passar perfekt under häng vid poolen.