• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Nytt armband till PAM01624

Bilagor

• IMG_4134.jpeg
    IMG_4134.jpeg
    590.9 KB · Visningar: 7
Märkligt ändå... sitter iaf en Panna på min arm mest hela tiden. Grymt nöjd med det är jag.

Var på väg att köpa en via en handlare på K&S, då bestämde sig min frus bil för att börja strula. Kan meddela att när Alfa Romeo strular så görs det ordentligt!! Bilen är nu såld till ett pris om ca 30% av vad den skulle ha gått för om den hade gett fan i att krångla.

Där såg jag mina drömmar om Panerai flyga all världens väg. Men, jag lyckades få tag på en via en auktion, rätt ur till ok pris. Så, all is well that ends well I guess. Bara garva och gå vidare.

1000000669.jpg

Hade nog ett till min första panna, för mig att de drar till sig damm lätt. Men rätt skönt material oavsett.

Skillnad på mjukheten mellan färgerna?
Har inte märkt någon skillnad på mjukhet mellan färgerna. Har inte dragit till så så mycket damm heller men tiden får utvisa. 😊
Har ett annat band från Horus sen tidigare och den är lite styvare så det är nog inte samma blandning.

Tillbaka
Topp