Höst-solen gör sitt
Pam411
Pam411
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är väldans väldans bra. Snygg kombo med det blåa gummit.Gillar denna mycket..
![]()
Gillar denna mycket..
![]()
Tänkte detsamma! Riktigt bra med gummit...fan kanske måste ha ett till 590n...Den är väldans väldans bra. Snygg kombo med det blåa gummit.
Håller med, gillar kombon! @peterc fixade leveransen av gummit.Den är väldans väldans bra. Snygg kombo med det blåa gummit.
Skicka dom till @oddface för snygga hålEn nackdel med att gå ned mycket i vikt är att det liksom även gäller handleden. Jag har gått ned nästan en hål-längd.Jag var redan på innersta hålet på många av mina band, då jag inte specat så hårt när jag beställt var hålen ska sitta. Så, nu får jag göra nya fula hål på diverse ställen för att matcha.
En fördel är att det blir mer flärp.
602 på Wotancraft.
![]()
Bara börja att träna underarmarnaEn nackdel med att gå ned mycket i vikt är att det liksom även gäller handleden. Jag har gått ned nästan en hål-längd.Jag var redan på innersta hålet på många av mina band, då jag inte specat så hårt när jag beställt var hålen ska sitta. Så, nu får jag göra nya fula hål på diverse ställen för att matcha.
En fördel är att det blir mer flärp.
602 på Wotancraft.
![]()
Jag kan också göra snygga hål iofs.Skicka dom till @oddface för snygga hål
Riktigt bra!
Börjar ändå tycka att den där är helt okTrevlig fredag!![]()
Tack! Det är kul att höra.Börjar ändå tycka att den där är helt ok. Sitter om inte annat som en smäck
Di har inte börjat tröttna på den där?Vet inte. Köpte den av en handlare i Skåne.