Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där gick du över gränsen
Där gick du över gränsen![]()
Det är ju rätt glatt, så det passar väl bäraren. Kanske lite för glatt och fluffigt för en surgubbe som jagJag som precis tänkte säga att jag gillade det, utom att det är lite väl frotékänsla på bandet när det är så fluffigt. Svettas lite med det och det äro nog löst.
Minus att mårten inte svettas...jäkla suspekt.
TackDet är ju rätt glatt, så det passar väl bäraren. Kanske lite för glatt och fluffigt för en surgubbe som jag![]()
Inte där i alla fall.Minus att mårten inte svettas...jäkla suspekt.
Stort grattis!
Stort grattis!
Fan vad kul, stort grattis och välkommen
Daaaamn, där satt den så till slut! Tog tom. längre tid än för @TiE , men likt honom blev du till slut en hund i sina bästa år som trots allt lärde sig att sitta
Tack!Daaaamn, där satt den så till slut! Tog tom. längre tid än för @TiE , men likt honom blev du till slut en hund i sina bästa år som trots allt lärde sig att sitta
Stort grattis till att ha sett ljuset och välkommen in i värmen!![]()
Grattis till en riktigt cool Panna!
Törs knappt säga det men jag har varit tvungen att skicka Pannan vidare till annan intressent då jag ville få loss kulorna till annat. Faktiskt synd då jag trivdes med denDaaaamn, där satt den så till slut! Tog tom. längre tid än för @TiE , men likt honom blev du till slut en hund i sina bästa år som trots allt lärde sig att sitta
Stort grattis till att ha sett ljuset och välkommen in i värmen!![]()
Grattis till en läcker Panna!
Oj, sådana pjäser ser vi inte ofta här. Har du haft den länge? Var köpte du den ifrån?Panerai Radiomir 42mm PAM369![]()
Stort grattis!
Stort grattis!
Fan vad kul, stort grattis och välkommen![]()
Grattis till en riktigt cool Panna!
Grattis till en läcker Panna!